اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس:

پیشرفت نظام بستگی به انتخاب افراد قانونمند دارد / مردم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس گفت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، چراکه پیشرفت نظام بستگی به انتخاب افرادی قانونمند دارد که با برنامه‌ریزی صحیح پیشرفتی که در شأن ملت ایران است را دنبال کنند.

پیشرفت نظام بستگی به انتخاب افراد قانونمند دارد / مردم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند

محمد فیروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ملت ایران همواره با وجود فشارهای غیرانسانی و غیراخلاقی دنیای غرب پای نظام و رهبری ایستاد‌ه‌اند و به یقین در شرایط کنونی نیز که به دلیل و فشارهای دنیا غرب کشورمان نیازمند پشتوانه و رأی مردم است، حماسه دیگری در 24 خرداد می‌آفرینند.

وی افزود: این تحریم‌ها و مسایل سیاسی تأثیری در روحیه انقلابی مردم و پایداری آنها بر سر آ‌رما‌ن‌های انقلاب ندارد و انتخابات آینده  نیز پرشورتر از همیشه خواهد بود.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران انقلاب اسلامی را بر هر چیز دیگر ترجیح می‌دهند، تصریح کرد: مسئولان نظام باید همگام با مردم و به دور از ایجاد تشویش، اضطراب و اغتشاش که باعث دلسردی مجموعه‌های مردمی می‌شود درباره مسایل کشور اظهارنظر و در این باره شفاف‌سازی کند.

وی ادامه داد: نباید برای رسیدن به اهداف شخصی خود تمام مسایل کشور را زیرسئوال ببریم که این مسئله دور از شأن مسئولان است، چراکه در هر مجموعه‌ای باید مسایل قوت و ضعف یک مجموعه را در کنار یکدیگر درنظر گرفت.

فیروزی با بیان اینکه هر رئیس‌ جمهوری که بر سر کار بیاید، باید در مسیر نظام حرکت کند، عنوان کرد: کاندیداها باید مسایل را به شکل معقول و منطقی برای مردم بیان کنند تا مردم به حرف‌های آنها اعتماد و با توجه به واقعیت‌ها بتوانند، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: مردم نیز باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، چراکه پیشرفت نظام بستگی به انتخاب افرادی قانونمند دارد که با برنامه‌ریزی صحیح اهداف کلی و آرمان‌های  کشور را دنبال کنند تا پیشرفتی که در شان ملت ایران است در آینده نزدیک ایجاد شود.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول