اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبادان:

کاندیداها با آگاهی کامل از قانون تبلیغات کنند

رئیس دادگستری آبادان گفت: در چند روز گذشته گزارشات متعددی نسبت به تخلفات وصول شده، لذا کاندیداها باید با آگاهی کامل از قانون نسبت به فعالیت‌های انتخاباتی اقدام کنند.

کاندیداها با آگاهی کامل از قانون تبلیغات کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نعمت‌الله بهروزی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان و کاندیداهای شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: در بدو تاسیس کمیته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخابات حدود 50 گزارش از متخلفان انتخاباتی وصول شده است.

وی ادامه داد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در آبادان راه‌اندازی شده است که اعضای آن را اعضای شورای تأمین شهرستان تشکیل می‌دهند.

بهروزی افزود: جلسات خوبی تاکنون نیز برگزار شده و تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: کمیته زیر مجموعه این کمیته عملاً وارد عرصه انتخابات خواهد شد و از جرائم و تخلفات احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی تصریح کرد: از روز گذشته این کمیته عملیاتی شده و مشغول فعالیت مستمر در سطح شهرستان آبادان است.

وی تاکید کرد: در ماده 65 قانون انتخابات آمده است که استفاده از هرگونه فعالیت انتخاباتی، بدون مجوز و معرفی ستاد و مسئول آن جرم محسوب می‌شود.

رئیس دادگستری آبادان در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداها باید با آگاهی کامل از قوانین نسبت به فعالیت‌های تبلیغاتی اقدام کنند و امیدواریم افراد منتخب گزینه‌های بسیار مثمر ثمری برای شهر آبادان باشند.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول