اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

24 خرداد روز شکست دشمنان در برابر اراده آهنین ملت ایران است

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: 24 خرداد روز شکست دشمنان در برابر اراده آهنین ملت ایران است.

24 خرداد روز شکست دشمنان در برابر اراده آهنین ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در جمع مردم و مسئولان دشتستان در مصلی شهر برازجان اظهار داشت: 15 خرداد یک روز بزرگ و مهم در تاریخ ایران است و در واقع 15 خرداد سرآغاز انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بزرگداشت 15 خرداد و تبیین این روز برای نسل امروز امری مهم است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ابهت دستگاه شاهنشاهی با قیام 15 خرداد 42 و آغاز نهضت امام خمینی(ره) شکسته شد.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: نتیجه همه قیام‌ها، شهادت‌ها و شکنجه‌ها سرنگونی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 بود و در واقع 15 خرداد موجب بیداری مردم و استقامت در برابر رژیم پهلوی شد.

این مسئول با اشاره به رویدادهای 15 خرداد تا 22 بهمن اضافه کرد: امام خمینی (ره) به وسیله ظلم رژیم ستم‌شاهی بعد از 15 سال قهرمانانه و پیروزمندانه به کشور باز می‌گردد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اهمیت 15 خرداد بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون تردید ماهیت قیام 15 خرداد و انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های اسلام و مکتب اهل بیت (ع) بوده است.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: بزر‌گ‌ترین آزمون ملت ایران در 24 خرداد رقم می‌خورد و در آن روز همه دوستان و دشمنان به رفتار ملت ایران نگاه می‌کنند.

حسینی‌بوشهری ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب شکست دشمنان نظام در مقابل اراده آهنین ملت ایران می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: با این حضور به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته می‌شود و دشمنان نیز در برابر ملت ایران احساس کوچکی و ضعف می‌کنند.

این مسئول در پایان متذکر شد: بزرگ‌ترین حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد رقم می‌خورد و این بار هم مردم این سرزمین پیروز میدان خواهند بود.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول