اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت شوراها گفت: هر شورایی در هر بخش، روستا و شهری خود یک مجلس است و می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت آن منطقه شود.

انتخابات شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرت‌الله خرم‌روز در مراسم بیست‌و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مسجد امام صادق(ع) دهدشت با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و قیام 15 خرداد اظهار داشت: در رثای امام بت‌شکن هرچه بگوییم کم گفته‌ایم و در سوگ آن ابرمرد باید به سوگ نشست.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام خمینی(ره) متعلق به جهان اسلام بود، تصریح کرد: امروز با گذشت 24 سال از ارتحال جانسوز آن پیر سفر کرده، سیل خروشان جمعیت در مراسم عزاداری در حرم مطهر آن امام و سراسر نقاط کشور با عشق و علاقه اشک ماتم می‌ریزند.

خرم‌روز، حضور گسترده مردم در مراسم سوگواری امام را نشانه جایگاه و محبوبیت ایشان خواند و افزود: همه این ارادت‌ها به‌خاطر اخلاص و کارهای صرفاً الهی امام بزرگوار است.

وی با اشاره به قیام خونین 15 خرداد در سال 42 آن حرکت عظیم در حمایت از معمار کبیر انقلاب را شروع نهضت امام  دانست و اذعان داشت: سیل خروشان مردم شهرهای مختلف در حمایت از امام زیر چتر اسلام و با محوریت دین زمینه‌ساز انقلاب بزرگ شد.

خرم‌روز با بیان اینکه حرکت امام و اندیشه‌های متعالی ایشان فرصت هرگونه برنامه‌ریزی از سوی استکبار را گرفته بود، ابراز کرد: تصمیمات حضرت امام چنان با اقتدار بود که مجال هرگونه تفکر و برنامه‌ریزی از سیاستمداران وقت را گرفته بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بالا کشیدن پرچم احیای اسلام و دین از سوی امام خمینی(ره) عنوان کرد: پس از ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب با زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقشه‌های شوم دشمن با بن‌بست مواجه شد.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی زیر چتر ولایت با عظمت بر بلندای تاریخ ایستاده و می‌درخشد.

خرم‌روز با تبیین پاره‌ای از وصیتنامه امام راحل مبنی بر سپردن امانت انقلاب به دست ما تأکید کرد: خواسته امام این بود که مبادا این نظام و این انقلاب که خونبهای شهدای بزرگوار است، ذره‌ای از اصول و ارزش‌های انقلابی خود کوتاه بیاید.

وی، توطئه‌های دشمن علیه این نظام را همیشگی دانست و با بیان اینکه دشمن در اتاق فکر خود بیکار نخواهد نشست، گفت: دشمن هر روز در پی طراحی نقشه‌های تازه‌ای برای به زانو درآوردن مردم و دلسردی آنان از نظام است، اما لطف و عنایت پروردگار و دعای امام زمان(عج) و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم هرگونه توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهد کرد.

خرم‌روز، انتخابات پیش‌رو را مهم‌ترین رویداد کشور و برخوردار از حساسیت بالا عنوان کرد و افزود: دشمن با همسان‌سازی برنامه‌ها همه تلاش خود را در جهت سنگ‌اندازی در بین ملت و ایجاد چالش‌ها به‌ کار خواهد بست.

وی، آگاهی به شرایط و زمان‌شناسی را یکی از خصیصه‌های امام خواند و گفت: همه ما با حضور یکپارچه، وحدت و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت خود در 24 خرداد بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، منویات حکیمانه رهبری، صراط شهیدانی که بهم پیوستند تا این نظام باقی بماند و قرآن، پیمانی دوباره می‌بندیم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: این انتخابات آزمون بزرگی است که با حضور حماسی خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌خورده این نظام خواهیم داد.

وی، هر سه انتخابات را حساس خواند و با اشاره به اهمیت شوراهای شهر و روستا تأکید کرد: هر شورایی در هر بخش و روستا و شهری، خود یک مجلس است و می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت آن منطقه شود و نباید حساسیت انتخابات ریاست‌جمهوری باعث اغفال این انتخابات مهم شود.

خرم‌روز، انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: باید شخصیتی که بازوی مقام معظم رهبری و حامی ولایت و کسی که مرتبط با جایگاه و شأن رهبری باشد، انتخاب شود.

انتهای پیام/82016/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول