اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 255

حال و هوای تبلیغات انتخاباتی گلستانی‎ها در روز ارتحال امام(ره) + تصاویر

ده روز مانده به انتخابات و حال و هوای تبلیغات انتخاباتی در گرگان نشان از دلبستگی مردم به انقلاب و علاقه‎مندی آنان به تعیین سکاندار قدرت اجرایی کشور دارد.

حال و هوای تبلیغات انتخاباتی گلستانی‎ها در روز ارتحال امام(ره) + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، 10 روز مانده به انتخابات و شور و حال انتخابات در کوچه و خیابان و در تمامی خانه‎های ایرانیان و گلستانی‎ها موج می‎زند و امروز که در سالروز رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که مردم‌سالاری در آن از همان روزهای اول با برگزاری رفراندومی که بیش از 98 درصد مردم به آن رأی آری دادند، ستادهای تبلیغاتی کاندیدا در کنار پاسداشت مقام امام راحل خود، گوش به فرمان رهبر و ولی زمان خود پای به عرصه حماسه سیاسی کشور خود گذاشته و در حال زمینه‎سازی برای تصمیم گیری با بصیرت و انتخاب اصلح هموطن خود هستند.

در روزهای پیشین اگر در خیابان‎های شهر قدم می‎زدی بنرهای یک کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به چشم می‎خورد که ناخود آگاه بر زبانت می‎آمد گویا گلستانی‎ها عزم خود را برای محمدباقر قالیباف جزم کرده‎اند.

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روزهای اولیه پس از اعلام احراز صلاحیت کاندیدا با نصب بنرها و تعیین ستاد مرکزی خود فعالیت رسمی و شدید خود را در گرگان آغاز کردند و با تشکیل ستادهای شهرستانی و کمیته‎های استانی به نوعی سرعت عمل و برنامه‎ریزی دقیق خود را به رخ کشیدند.

اما در روزهای بعد برپایی ستادهای مرکزی سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی نیز به گوش رسید و خبرگزاری فارس نیز در خبرها و گزارش‎های گوناگون شروع فعالیت و اعلام اسامی کمیته‎های استانی و شهرستانی این کاندیداها را منتشر کردند.

بوی ماه مهر بوی مدرسه، 24 خرداد و بوی «حماسه سیاسی»

امروز نیز با مشاهده ستادهای افراد دیگر همچون سعید جلیلی، حسن روحانی، علی اکبر ولایتی و دیگر کاندیدا در سطح شهر آرام آرام بوی انتخابات و شور و شوق انتخاباتی در شهر همانند بوی ماه مهر و بوی شوق و شور درس و امتحان به مشام می‎رسد و تب و تاب خلق حماسه سیاسی را می‎شود در خیابان‎های شهر حس کرد.

هر روز که به روز خلق «حماسه سیاسی» نزدیک می‎شویم این شور انتخاباتی و علاقه‎مندی قشرهای مختلف مردم به نظام، انقلاب، کشور و ولایت را بیشتر می‎توان مشاهده کرد و اثبات کننده این ادعا فعالیت جدی اقشار مختلف مردم در روز ارتحال امام(ره) برای برپایی ستادهای انتخاباتی و در کنار آن برگزاری مراسم بزرگداشت مقام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام ولایتمداری و گوش به فرمان بودن رهبر خود برای خلق حماسه سیاسی است.

امید رهبر همانند امام به جوان‎ها و افسران جنگ نرم دشمن است

مهدی رحمانیان جوانی 21 ساله که در حال تحصیل در رشته کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و فعال در یکی از ستادهای انتخاباتی در گفت‎و‎گو به خبرنگار فارس گفت: من آن قدر سنی ندارم که بخواهم دم از شناخت امام و انقلاب بزنم اما همانقدر که کتاب‎ها و مستندات ساخته شده از روزهای ابتدایی و تا به امروز انقلاب را مطالعه کرده‎ام به این درک رسیده‎ام که اگر امام(ره) در آن روزها امیدش به پدران ما بود که در گهواره و در دبستان‎ها بودند امروز هم امید رهبر من به جوان‌هایی است که در این کشور زندگی می‎کنند.

وی افزود: ما در کشور همانند یک خانواده‎ایم که نباید بگذاریم یک غریبه برای زندگی و چهار چوب خانه و زندگی ما تصمیم بگیرد و در امور زندگی ما دخالت کند.

حق تعیین تک تک افراد جامعه برای تعیین سرنوشت نشان مطلق آزادی است

مریم خواجه 32 ساله در خصوص انتخابات و ناراحتی دشمنان از برگزاری انتخابات گفت: اینکه من به عنوان یک شخص عادی در جامعه و به عنوان زن خانه‎دار در کشور این حق به من داده شده و برای من این احترام گذاشته شده که بیایم برای تعیین شخصی که قرار است قدرت اجرایی کشور به او سپرده شود نظر دهم و در این راه سهمی داشته باشم نمونه بارز و غیر قابل انکار آزادی بیان و دموکراسی است که غربی‎ها از آن دم می‎زنند اما در کشورهای خودشان از عمل این دموکراسی خبری نیست.

وی ادامه داد: امروز اگر دشمن از آزادی و حضور آحاد مردم در میدان‎هایی که نظام به آنها احتیاج دارد و این حضور اثبات می‎کند که مردم به وجب به وجب کشور، فرد فرد افراد نظام و انقلاب، آرمان‎های امام(ره) و انقلاب اسلامی پایبند و علاقه‎مند هستند احساس ناراحتی و ابراز عصبانیت می‎کند نشان از این ندارد که به دنبال فراهم کردن آزادی برای مردم است بلکه نشان می‎دهد از آسایش و رفاه مردم و امنیتی که وجود دارد عصبانی است.

شرکت در انتخابات شرکت برای دفاع از حقوق مسلم کشور است

محمود پقه 42 ساله و استاد دانشگاه که اهل سنت است و در یکی از ستادهای انتخاباتی فعالیت می‎کند به خبرنگار فارس گفت: اگر من در روز ارتحال شخصی که دنیا به دنبال شناخت ابعاد گوناگون شخصیت اوست و هنوز هر روز که می‎گذرد ابعاد گوناگونی از شخصیت، زندگی، منش و شناخت او از زندگی برای جهانیان روشن می‎شود در اینجا حاضرم و در حال تلاش برای معرفی و شناخت کاندیدای مورد علاقه‎ام هستم به خاطر فلسفه وجود انتخاباتی است که همان شخص در ابتدای انقلاب با برگزاری انتخاباتی باشکوه آن را بنا نهاد و بر اهمیت آن در دوران‎های گوناگون تاکید داشت.

علی ویزواری در ادامه گفت: سران 1+5 از صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اطمینان دارند اما چون جمهوری اسلامی ایران را مانع اهداف سلطه‌طلبانه خود می‌دانند بدون هیچ دلیل منطقی اتهام ساخت سلاح هسته‌ای و برهم زدن امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را به این کشور می‌زنند.

وی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران برای حمایت از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و دفاع از مواضع حقوقی و قانونی جمهوری اسلامی و مهمتر از همه تبعیت از ولایت فقیه باید در انتخابات حضور باشکوه داشته باشند.

حضور در ستادهای انتخاباتی حضور برای کمک به انتخاب اصلح است

مریم تجری، دانشجوی پزشکی درباره انتخاب آگاهانه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امروز بر این تاکید داشتند که کاندیدا باید با شناساندن خود و عدم تخریب دیگران و دستاوردهای انقلاب دقت داشته باشند و خود را به مردم معرفی کنند.

اگر امروز من و امثال من در ستادهای انتخاباتی در حال فعالیت هستیم برای ایجاد شور و شعور سیاسی در هم سن و سالان خود و شناساندن بهتر کاندیدای مورد نظر با پرهیز از هرگونه سیاه‎نمایی و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از اوضاع سیاسی کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به مطالب گفته شده به این نتیجه می‎رسیم که مردم استان گلستان همراه و همسو با ملت ایران تنها راه سعادت و خوشبختی خود را در تداوم راه پربرکت انقلاب اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای امام راحل و عظیم‎الشان انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری ولی فقیه زمان و امام و پیشوای خود و عدم سرسپردگی در برابر ظلم و استبداد بین‌المللی دانسته و با علم به اینکه بیگانه هیچ وقت خیر ملت را نمی‎خواهد محکم و استوار با تحمل سختی‎ها و کارشکنی‎های دشمنان برای برون رفت از مسائل سخت و مقابله با توطئه‎های دشمن با شرکت پرشور و بابصیرت و شعور سیاسی در انتخابات شرکت کرده و حماسه‎ای را رقم خواهند زد که چشم دشمن از این قدرت و عظمت ملت سرافراز ایران بیش از گذشته اشکبار شود و خون بگرید.

انتهای پیام/83004/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول