اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتی:

رسانه‌ها رعایت ادب و حفظ حرمت نامزدهای انتخاباتی را نگه دارند

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی گفت: خلق وخوی اخلاقی و انسانی می‌طلبد تا رسانه‌ها رعایت ادب و متانت و حفظ حرمت نامزدها و فعالان سیاسی را بکنند و قوانین را رعایت کنند.

رسانه‌ها رعایت ادب و حفظ حرمت نامزدهای انتخاباتی را نگه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، اردشیر محمودی‌فرد صبح امروز در نشست با مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌های مجازی شهرستان دشتی که در سالن کنفرانس فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد گفت: با توجه به شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری که حماسه سیاسی و اقتصادی است حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات محقق می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی افزود: در تحقق این شعار اصحاب رسانه وظیفه خطیری بر عهده دارند و تاثیرگذاری غیرقابل انکاری برای دعوت مردم پای صندوق دارند.

وی اضافه کرد: در شهرستان دشتی تعداد سایت‌های خبری انگشت شمار است و افزوده شدن شبکه خبر دشتی به مدیریت خبرنگار سخت کوش و فعال اسماعیل حاجیانی به فعالیت‌های رسانه‌ای دشتی تنوع و طراوت بیشتری بخشیده است.

محمودی ادامه داد: خلق و خوی اخلاقی و انسانی می‌طلبد تا رسانه‌ها رعایت ادب و متانت و حفظ حرمت نامزدها و فعالان سیاسی را بکنند و قوانین را رعایت کنند.

این مسئول گفت: طبق ماده 74 قانون انتخابات تمام رسانه‌های دیداری و شنیداری حق ندارند مطلبی علیه نامزدی درج کنند و تخلف محسوب می‌شود.

مدیر سایت شبکه خبر دشتی نیز گفت: سایت جدید شبکه خبر دشتی نیاز به حمایت دارد وتمام تلاش ما در فعالیت رسانه‌ای با دستور پذیری از مقام عظمای ولایت تشویق مردم به حضور در انتخابات است.

اسماعیل حاجیانی افزود: برخی از روابط عمومی‌ها مثل روابط عمومی فرمانداری، سپاه، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگ وارشاد اسلامی وتبلیغات اسلامی همکاری خوبی با رسانه‌ها دارند و انتظار می‌رود سایر روابط عمومی ادارات نیز فعال باشند.

وی اضافه کرد: ما آماده‌ایم تا فعالیت‌های انتخاباتی ستادها را پوشش دهیم و فضای شادابی در جامعه ایجاد کنیم.

رابط دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج تصریح کرد: حضور در انتخابات تحقق آرمان‌های امام راحل و لبیک به ندای امام خامنه‌ای است.

حاجیانی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اذعان داشت: امام به ما آموخت که انتظار در مبارزه است و این بزرگترین پیام او بود و پس از او اگر باز هم امیدی ما را زنده می‌دارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق مبارزه کنیم.

انتهای پیام/‌66001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول