اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 260

واعظی: حمایت رهبری از فرد خاصی در انتخابات شیطنت رسانه‌های بیگانه است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: حمایت مقام معظم رهبری از فرد خاصی در انتخابات شیطنت رسانه‌های بیگانه است.

واعظی: حمایت رهبری از فرد خاصی در انتخابات شیطنت رسانه‌های بیگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمد واعظی عصر امروز در مراسم بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در مسجد جامع گلشن گرگان با بیان اینکه این نظام یادگار امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: ملت ایران از امام راحل آموخته‌اند که شرکت در انتخابات عمل صالح است.

وی تصریح کرد:‌ هر کسی برای انتخاب نامزد اصلح باید تحقیق و براساس آن گزینه نهایی را انتخاب کند.

واعظی افزود: این انتخابات به اندازه‌ای برای دشمنان اهمیت دارد که آنها چشم به آن دوخته‌اند.

معیارهای امام و رهبری ملاک انتخاب اصلح هستند

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان در انتظار نشسته‌اند تا ببینند چه تعداد از واجدین شرایط به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.

واعظی با بیان اینکه معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری بهترین راهنما برای انتخاب نامزد اصلح هستند، تأکید کرد: فرد منتخب باید حداقل این ویژگی‌ها را داشته باشد.

به گفته وی، رئیس جمهور آینده باید مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را در خود داشته باشد تا بتواند در این جایگاه به اسلام و ملت خدمت کند، بنابراین برای آگاهی از این ویژگی‌ها باید به توصیه‌های امام و رهبری توجه کنیم.

فرد اصلح با تحقیق شناخته می‌شود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیر بودن، توجه به ارزش‌های اسلامی، توجه به مسائل کارشناسی و آشنایی با سیاست داخلی و خارجی برخی از ویژگی‌هایی هستند که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد.

واعظی با تأکید بر اینکه برای انتخاب فرد اصلح باید تحقیق شود، تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و همه باید به این تکلیف عمل کنند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر حمایت مقام معظم رهبری از فرد خاصی در انتخابات گفت: این شیطنت رسانه‌های بیگانه است که با اهداف خاصی چنین شیطنت‌هایی می‌کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به «حماسه سیاسی» سال 1392 گفت: انتخابات تجلی‌گاه حماسه سیاسی است و ملت ایران 24 خردادماه 1392 باشکوه‌تر از انتخابات‌های گذشته پای صندوق‌های اخذ رأی برای خلق یک حماسه ماندگار حاضر می‌شوند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم آیت‌الله سیدمحمدرضا میبدی، استاندار گلستان، فرمانده انتظامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، علمای اهل سنت از جمله آخوند نظری و اقشار مختلف شیعه و سنی استان گلستان حضور داشتند. 

انتهای پیام/83003/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول