اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه:

تخلفات انتخاباتی در فیروزکوه پیگیری می‏شود + تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: تخلفات انتخاباتی در فیروزکوه پیگیری می‏شود و از این رو، کاندیداها باید قانون را به طور کامل رعایت کنند.

تخلفات انتخاباتی در فیروزکوه پیگیری می‏شود + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر عالیشاه صبح امروز در نشست توجیهی انتخابات که در شهرستان فیروزکوه برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور در عرصه خطیر انتخابات اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی و کاندیداها با حضورشان، وظیفه خود را به خوبی برابر منویات رهبری عملیاتی و اجرایی کردند.

عالیشاه بیان داشت: حضور کاندیداها در صحنه، خود محقق کننده بخشی از حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه یادآور شد: قطعاً در راستای خلق این حماسه، تلاش کاندیداها برای جلب مشارکت پررنگ مردم بی‏تأثیر نیست تا در دو سطح ملی و بین‏المللی حرف‏هایی برای گفتن داشته باشیم.

عالیشاه خطاب به نامزدها خواستار تمکین از قانون، احترام به رقبا و انجام تبلیغات در مجرای قانونی شد.

وی با بیان اینکه معیار توانمندی افراد سیره عملی آنان است، افزود: تبلیغ رأی دادن به هم طایفه‏ای‏ها، موجبات گمراه کردن مردم را فراهم می‏سازد.

عالیشاه همچنین نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش رأی، تهدید یا تطمیع، اخلال در امر انتخابات و ایجاد فضای رعب و وحشت برای رأی‏دهندگان یا اعضای شعب اخذ رأی هشدار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه اظهار مطالب خلاف واقع، دیوارنویسی، استفاده از بلندگوی سیار، استفاده از صدا و سیما و میز خطابه امام جمعه، فعالیت انتخاباتی کارکنان و کارمندان در ساعات اداری، فعالیت تبلیغاتی مجریان و ناظران انتخاباتی برای نامزدها، الصاق تبلیغات بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و . . . و تبلیغ علیه نامزدها و هتک حرمت از آنان را از جمله ممنوعیت‏ها در حوزه تبلیغات انتخاباتی برشمرد.

 

 

انتهای پیام/2568/ی40/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول