اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

چاپ تبلیغات انتخاباتی برای 20 شهر کشور در قم‏

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چاپ تبلیغات انتخاباتی برای 20 شهر کشور در قم خبر داد.

چاپ تبلیغات انتخاباتی برای 20 شهر کشور در قم‏

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه‌یار اظهار داشت: به منظور تسهیل دادن در کار انتخاباتی کاندیداها، با پنج ساعت افزایش کار در روز در خدمت کاندیداها و چاپخانه‌دارها خواهیم بود و این امر تا زمانی که تبلیغات کاندیداها مجاز باشد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به قبول سفارشات چاپی در خصوص تبلیغات انتخابات از هشت استان کشور در قم گفت: تاکنون از هشت استان مرکزی، قم، مازندران، تهران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، البرز و خوزستان در قالب 20 شهر کشور سفارش چاپی در این استان داشتیم.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تغییر برخی از قوانین تبلیغات اشاره کرد و ابراز داشت: در برخی از قوانینی که به چاپخانه‌ها اعلام شد تغییراتی اعمال شده که در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی www.ershadqom.ir آمده است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه با اشاره به اشراف و نظارت کامل این اداره کل بر تبلیغات محیطی در سطح شهر افزود: این اداره کل با توجه به عضویت در کارگروه اجرایی رسیدگی به تخلفات تبلیغات انتخاباتی و همچنین کارگروه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، محصولات تبلیغاتی، اخبار نشریات و خبرگزاری‌های استان را به دقت رصد کرده و نتیجه ارزیابی خود را به مراجع ذی صلاح ارسال می‌کند.

وی به تعامل خوب این اداره کل با فرمانداری، مجامع امور صنفی، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: کاندیداها و طرفداران آنها نیز در چاپ محصولات تبلیغاتی خود همکاری بسیار خوبی با این اداره کل داشته‌اند.

خامه‌یار با بیان درخواستی از احزاب مختلف عنوان کرد: گروه‌ها، احزاب و جناح‌ها طبق قوانین تأسیس احزاب کشور باید مستندات خود را در خصوص حمایت از کاندیداها از فرمانداری گرفته تا مجاز به فعالیت باشند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر کاندیداها و هواداران به قوانین گفت: همان طور که در قوانین آمده، نصب هرگونه پوسترهای تبلیغاتی و اماکن عمومی، تأسیسات شهری، علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی ممنوع است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: براساس بخشنامه‌ای که از اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است، کاندیداها می‌توانند از بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری برای تبلیغات خود استفاده کنند.

وی در پایان ضمن توصیه‌ای به کاندیداها و هواداران آنها ابراز داشت: در طراحی تبلیغات انتخاباتی از مخدوش کردن پرچم جمهوری اسلامی و استفاده ابزاری از تصاویر زنان، کودکان و شخصیت‌های مذهبی باید پرهیز شود.

انتهای پیام/2258/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول