اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

حضور پر شور مردم در انتخابات پیروزی تمام جناح‌هاست

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات را می‌توان پیروزی تمام جناح‌ها تلقی کرد و در این راستا مسئولان و کاندیداها باید با دوری از سیاه‌نمایی مشکلات، مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

حضور پر شور مردم در انتخابات پیروزی تمام جناح‌هاست

مجید منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان  اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تأثیر زیادی در سطح بین‌المللی دارد، چراکه نشانه این است که حاکمیت و مردم از یکدیگر جدا نیستند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی و استعمارگران سعی دارند با نسبت دادن مواردی همچون عدم رعایت حقوق بشر، دموکراسی‌گریزی و موارد دیگر اذهان جهانی را نسبت به قابلیت‌های ایران منحرف کنند، اما حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه آنها را نقش بر آب می‌کند، چراکه مهر تأییدی بر عدم فاصله میان نظام و مردم است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لازم است مردم با هر سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کنند، چراکه حماسه حضور در انتخابات جدا از انتخاب فردی خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم باید جدا از اینکه کاندیدای مورد نظر آنها رأی می‌آورد یا نه در انتخابات شرکت کنند، چراکه رفع مشکلات کشور از سلایق شخصی مهم‌تر است.

منصوری تصریح کرد: در نهایت اگر مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند، هرکس به ریاست‌جمهوری کشور انتخاب شود می‌توان گفت که همه جناح‌ها برنده انتخابات بوده‌ا‌ند.

وی در پایان اضافه کرد: در این راستا بیشترین حرکت و فعالیت برعهده مسئولان نظام و کاندیداهاست که با امیدافزایی در جامعه به جای سیاه‌نمایی مشکلات، مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول