اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی سفر انتخاباتی رضایی به قزوین

سفر انتخاباتی محسن رضایی به قزوین با حواشی از ذبح گاو و صحبت‌های رضایی در خصوص اداره کشور به دست نامحرمان همراه بود.

حواشی سفر انتخاباتی رضایی به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سفر انتخاباتی محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در سالن ورزشی شهید بابایی با حواشی روبه‌رو بود که مواردی از آن در ذیل می‌آید.

محسن رضایی که قرار بود در سومین سفرش به استان قزوین ساعت 19 شب در سالن ورزشی شهید بابایی برای سخنرانی حضور یابد متأسفانه با تاخیر سه ساعته نزدیک ساعت 22 در این مکان حضور یافت که علت اصلی این تأخیر ترافیک شدید اتوبان تهران به کرج عنوان شد.

در ساعت 19 در سالن ورزشی شهید بابایی افراد بسیار قلیلی حضور داشتند که به مرور زمان تا ساعت 22 شب اصحاب رسانه و هواداران ایشان از اقشار مختلف جامعه در این سالن گرد هم آمدند ولی بیشتر سکوهای این ورزشگاه خالی از هواداران بود.

برخی از هواداران محسن رضایی نوجوانان و جوانانی در مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان بودند که حق رای داشتن در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری را نداشتند.

همچنین در سالن ورزشی شهید بابایی اعضای ستاد محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اعضای خانواده‌‌هایشان حضور یافتند.

در بدو ورود محسن رضایی به سالن ورزشی شهید بابایی یک گاو زیر پای ایشان ذبح شد.

در این مراسم هواداران محسن رضایی با دادن شعارهایی از جمله «صلی علی محمد یاور رهبر آمد»، «صلی علی محمد بوی خمینی آمد»، «رضایی قهرمان رئیس‌جمهور ایران»، «رضایی حمایتت می‌کنیم»، «همسنگر شهیدان رئیس‌جمهور ایران»، «حاج محسن رضایی امید مردم ایران» و «صلی علی محمد منجی ملت آمد» همراه با کف زدن و خش موزیک از ایشان استقبال و حمایت کردند.

در زمانی که محسن رضایی برای سخنرانی در جایگاه قرار گرفت استقبال جوانان با دست و صوت زدن همراه بود که یکی از مسئولان ستاد ایشان برای برقراری سکوت و آرامش در مراسم از هواداران خواهش کرد تا نظم جلسه را برای سخنرانی محسن رضایی رعایت کنند.

محسن رضایی در این مراسم از 14 برنامه طراحی شده برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سخن گفت و بیان کرد: بنده زمانی که رئیس‌جمهور شوم بیشتر مشکلات کشور را برطرف می‌کنم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «بعد از من اجازه ندهید که نامحرمان و نا اهلان بر سر کار بیایند»، اذعان داشت: واقعا از زمانی که امام راحل از بین مردم رفت ما چقدر توانستیم این شعار را در کشورمان عملی کنیم.

رضایی ادامه داد: هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد افراد دلسوزی در اداره کشور بودند ولی آیا آنان توانستند افراد محرم را در پست‌ها بیاورند و کشور را با قدرت اداره کنند آیا این مسئولان سمت‌های کشوری را به اهلشان دادند، نه چنین کاری نکردند چراکه اگر چنین می‌کردند کشورمان با این همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اشتغال و اجتماعی روبرو نبود.

انتهای پیام/77009/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول