اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی قالیباف در سمیرم:

مردم با حضور پرشور در انتخابات چشم طمع دشمنان را کور می‌کنند

دبیر ستاد مرکزی قالیباف در سمیرم گفت: مردم ایران همچون همیشه با حضور پرشور خود در انتخابات 24 خرداد چشم طمع دشمنان را کور و پایبندی خود به اهداف نظام را ثابت می‌کنند.

مردم با حضور پرشور در انتخابات چشم طمع دشمنان را کور می‌کنند

مرتضی پیرمرادیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ابرقدرت‌های دنیا مانند آمریکا به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند، مردم فهیم ایران همچون همیشه با حضور گسترده خود در انتخابات چشم طمع دشمنان را کور می‌کنند.

وی افزود: مردم با غیرت ایران بارها نشان داده‌اند که در سخت‌ترین شرایط نیز دست از آرمان‌ها و اهداف خود بر نمی‌دارند.

دبیر ستاد مرکزی قالیباف در سمیرم تصریح کرد: برنامه‌های صدا و سیما به ویژه‌ مناظره‌ها می‌تواند تأثیرات خوبی در پرشور کردن انتخابات داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم مناظره‌های بعدی با شور و جذابیت بیشتری برگزار و تنور انتخابات را گرم‌تر کند و مردم ایران نیز با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه سیاسی دیگری را رقم بزنند.

پیرمرادیان در ادامه با اشاره کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای ریاست‌جمهوری گفت: فعالیت‌های آقای قالیباف از زمانی که وی در نیروی انتظامی خدمت‌گذار نظام بود توجه مرا برانگیخت و زمانی که وارد شهرداری شد نیز فعالیت‌های وی را دنبال می‌کردم.

وی اضافه کرد: با مشاهده ویژگی‌های لازم برای رئیس جمهور اصلح در وجود آقای قالیباف علاقه‌مند شدم در ستاد وی فعالیت کنم و تاکنون هشت ستاد برای وی در سمیرم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/63008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول