اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ استاد حوزه علمیه قم:

حضور در انتخابات نمایش وحدت ملی به رخ دنیاست

استاد حوزه علمیه قم گفت: تا زمانی که محوریت ولایت فقیه حفظ شود، وحدت در جامعه برقرار است و با حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد این وحدت را به رخ تمام دنیا می‌کشانیم.

حضور در انتخابات نمایش وحدت ملی به رخ دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی امروز در جمع مردم این شهر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، با اشاره به انتخابات، اظهار کرد: مسئولان و افرادی که قصد ورود به صحنه‌های سیاسی و انتخابات را دارند، نباید به فکر منافع شخصی خود و پایمال کردن خون شهدا باشند که اگر چنین اندیشه‌ای را در سر داشته باشند، خائن هستند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید در خدمت به خلق خدا کوشا باشد، ادامه داد: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که خدمت به مردم را دوست داشته باشد و اگر در جامعه فقیری زندگی کند، نباید خواب به چشم رئیس جمهور بیاید و برای برطرف شدن فقر در جامعه باید از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

استاد حوزه علمیه قم به بیانات امام راحل درباره اوصاف یک شخص خدمتگزار به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: امام (ره) خدمت به خلق را عبادت بزرگی می‌دانست و نجات بندگان خدا را وظیفه خود تلقی می‌کرد و در این راه تا مرز اعدام نیز پیش می‌رفت، اما ذره‌ای خوف نداشت.

فاضل لنکرانی ادامه داد: امام راحل بارها قسم یاد کردند که در طول زندگی خود به غیر از خدا از کس دیگری خوف نداشتم و در خدمت به خلق خدا نباید به دنبال کسب شهرت و محبوبیت بود، چراکه این کار حیله شیطان است و ما را در کام خود فرو می‌برد.

وی با بیان اینکه این سخنان باید بیشتر از طریق رسانه‌ها به گوش مردم و مسئولان برسد، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه سیاسی شوند، نباید قصد داشته باشند که خود را به عنوان یک قهرمان به مردم معرفی کنند.

این استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه رئیس جمهوری که بگوید مسایل فرهنگی کشور ارتباطی به من ندارد، همگام با آرمان‌های امام راحل نیست، متذکر شد: رئیس جمهور موظف است به تمام مسایل و مشکلات کشور و ملت توجه خاص داشته باشد.

فاضل لنکرانی اضافه کرد: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری رئیس جمهور باید در تمام ابعاد جامعه حماسه ایجاد کند.

وی، حفظ وحدت در کشور را از برنامه‌های مهم دانست و گفت: تا زمانی که محوریت ولایت فقیه حفظ شود وحدت در جامعه برقرار است و با حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد این وحدت را به رخ تمام دنیا می‌کشانیم.

این استاد حوزه علمیه قم، حضور در انتخابات را وظیفه تمام اقشار دانست و یادآور شد: امام راحل بارها فرمودند که در تمام انتخابات شرکت کنید و اگر امروز کسی برای شرکت در انتخابات تعلل کند در پیشگاه خدا، امام (ره) و شهدا پاسخی برای گفتن ندارد.

فاضل لنکرانی در پایان عنوان کرد: محبوب‌ترین خلق در نزد خدا کسی است که برای مردم نفع داشته باشد و امیدواریم با انتخاب اصلح فردی که بیشترین منفعت برای نظام و ملت داشته باشد را برگزینیم.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول