اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن ایام ارتحال امام (ره) صورت می‌گیرد

ارائه خدمات فرهنگی به زائران از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم مطهر امام (ره)

شهردار منطقه 20 تهران از ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در هفت موقعیت محدوده شهرری و پهنه جنوب غربی حرم مطهر امام (ره) در مسیرهای عبوری خبر داد.

ارائه خدمات فرهنگی به زائران از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم مطهر امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی با اشاره به اینکه اکثر زائران حرم مطهر امام (ره) از شهرری عبور می‌کنند و یا برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به این مکان شریف می‌آیند، گفت: ایستگاه‌های فرهنگی منطقه 20 در موقعیت‌های چهارراه چشمه علی، میدان هادی ساعی، خیابان صالح‌آباد، روستای قلعه نو در جاده ورامین، روستای نجم‌آباد در جاده نظامی، فلکه اول دولت‌آباد و پهنه جنوب غربی حرم مطهر امام (ره) مستقر شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 در سطح منطقه و حرم مطهر امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: برپایی غرفه‌های امور بانوان با محوریت حجاب و عفاف، امور فرهنگی با توزیع اقلام فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، اجرای طراحی و خطاطی زنده و ... و اداره سلامت با تست قند، فشارخون و ... از اقدامات فرهنگی ایستگاه‌های مذکور است که به‌منظور ارتقای آگاهی شهروندان و ترویج آرمان‌های متعالی امام راحل انجام می‌شود.

وی، تقویت حمل و نقل عمومی با اختصاص 130 دستگاه ون و 450 دستگاه اتوبوس را از تمهیدات پیش‌بینی شده برای جابه‌جایی زائران برشمرد و تصریح کرد: به‌منظور کاهش تصادف‌های احتمالی و افزایش ضریب ایمنی تمام مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) در این منطقه که شامل بزرگراه شهید رجایی، جاده قم و بزرگراه امام علی (ع) است، ایمن‌سازی شد.

شهردار منطقه 20 تهران به حضور فعال نیروهای بسیجی حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه 20 تهران از تمام ظرفیت‌های خود برای تأمین آرامش و رفاه حال زائران استفاده کرده است؛ به نحوی که از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری معاونت‌های امورشهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و نواحی هفت‌گانه شهرداری منطقه 20 در مهیا کردن زمینه رفاه حال زائران در حرم مطهر امام (ره) فعالیت داشته‌اند. 

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول