اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

زائران مرقد امام با 22 دستگاه اتوبوس عازم تهران می‌شوند

فرماندار قروه از اعزام 880 زائر به حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: این زائران با 22 دستگاه اتوبوس برای حضور در مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سیزده خرداد ماه عازم تهران می‌شوند.

زائران مرقد امام با 22 دستگاه اتوبوس عازم تهران می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با تاکید بر حضور پرشور اقشار مردم در مراسم سالگرد امام راحل گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی یکی از متفکران سیاسی و فرهنگی دنیا است که باید ابعاد مختلف زندگی وی شناسایی و به شایستگی به نسل‌های بعد از انقلاب منتقل شود.

وی افزود: تکیه بر اسلام ناب محمدی، حکومت داری مردمی، شهامت، شجاعت، عدالت‌خواهی، اسلام شناسی و روشنفکری از ویژگی‌های بارز امام راحل بود.

فرماندار قروه تصریح کرد: شخصیت و تفکر امام راحل الگو و اسوه کشورهای مسلمان بوده و روشنفکری دینی، استقلال و آزادگی را در بین این کشورها گسترش داده است و در این زمینه همه ما وظیفه داریم از آرمان‌های این بزرگمرد تاریخ پاسداری و حراست کنیم.

به گفته فرماندار قروه، فضای معنوی حاکم بر ایام گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) خود نوعی فعالیت فرهنگی در مقابله با آسیب‌های جامعه است.

شیخی‌زاده گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین معجزات قرن حاضر بود که آثار آن در خیزش‌های اسلامی ملل مسلمان خودنمایی می‌کند.

فرماندار قروه اعلام کرد: امام راحل در زمان حاضر در دنیا نماد مبارزه با ظلم و ستم و بصیرت‌افزایی است.

وی با بیان اینکه سالگرد رحلت ایشان امسال در ابعاد مختلف دارای ارزش است، بیان کرد: اکنون دشمنان تمام تلاششان را برای دلسرد کردن مردم به کار بسته‌اند و یکی از بسترهایی که می‌توان به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده جامه عمل پوشاند، برپایی این مراسم است.

شیخی‌زاده گرامیداشت شخصیت امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم‌ترین، اساسی‌ترین و راهبردی ترین موضوع به ویژه در شرایط حاضر عنوان کرد و بر بهره‌مندی و برنامه‌ریزی درست از این فرصت پیش‌رو بیش از پیش تأکید کرد و افزود: امسال به دلیل دو ویژگی بیداری و خیزش خاورمیانه و نیز در پیش رو بودن انتخابات 24 خردادماه تلاش برای حضور و مشارکت مردم در این روزها بسیار با اهمیت است.

وی تبیین استراتژی‌های این نظام مقدس، جایگاه انقلاب و چرایی به وجود آمدن آن و حرکت و روندهای سازنده چه قبل از پیروزی و چه پس از آن را به ویژه برای نسل جوان بسیار ضروری برشمرد و آن را زمینه آگاهی از موارد و مسائل سازنده و تأثیرگذار بی‌شمار ذکر کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه همچنین از اعزام 880 زائر به حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: این زائران با 22 دستگاه اتوبوس برای حضور در مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سیزده خرداد ماه عازم تهران می‌شوند.

موسی عبدی در پایان با اشاره به تعامل مطلوب دستگاه‌های اجرایی در راستای اعزام زائران به حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: سال گذشته با همکاری و تعامل خوب، اعزام زائران قروه‌ای موفق‌ترین اعزام در سطح استان شناخته شد که کمترین حوادث و ناهماهنگی را داشت.

انتهای پیام/79009/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول