اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی ساوجبلاغ اعلام کرد

‌استقرار سه تیم ویژه راهداری برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام (ره)

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سه تیم ویژه راهداری با هدف ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) در محورهای برون شهری این شهرستان مستقر خواهند شد.

‌استقرار سه تیم ویژه راهداری برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام (ره)

مهدی خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امسال نیز در ایام سوگواری رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، استان البرز میزبان زائران حرم مطهر امام (ره) از چند استان شمالی و غربی کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: این زائران با عبور از محورهای برون شهری استان البرز در مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در حرم مطهر شرکت کرده و سپس در روزهای پانزدهم و شانزدهم برای بازگشت به استان‌های مبدا از همین مسیر استفاده خواهند کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: بنابراین برای حفظ امنیت این زائران و خدمات‌رسانی به آن‌ها، امسال نیز برنامه‌ریزی ویژه از سوی راهداری استان البرز انجام و برخی از مسئولیت‌ها به عهده ما قرار گرفته است.

خالقی افزود: اداره راه ساوجبلاغ برای انجام این خدمت سه تیم ویژه راهداری در محورهای برون‌ شهری از جمله آزادراه قزوین - کرج مستقر خواهد کرد و این تعداد به غیر از نیروهای راهداری است که در طول سال در مسیرهای فوق خدمات‌رسانی‌ می‌کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم‌های ویژه فوق از صبح روز یازدهم خرداد که کاروان‌های عزاداری وارد استان می‌شوند، در محورهای برون شهری مستقر شده و ماموریت آن‌ها تا خروج تمام کاروان‌های عزاداری در روزهای شانزدهم و هفدهم خرداد ادامه خواهد داشت.

* ترمیم برخی از جاده‌های برون‌شهری در ساوجبلاغ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: هدف ما تامین امنیت مسافران در جاده‌ها به ویژه زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) است و به طور قطع امسال نیز با تلاش ویژه این امنیت را برقرار خواهیم کرد.

خالقی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با شناسایی مسیرهای پرتردد جاده‌ای در ایام برگزاری مراسم سوگواری چهاردهم و پانزدهم خرداد، این محورها ترمیم شد و در روزهای اخیر کار آسفالت آن‌ها را انجام دادیم.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول