اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سپاه ناحیه گچساران خبر داد

اعزام کاروان 600 نفره زائران گچسارانی به مرقد امام(ره)

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: 600 زائر گچسارانی از طریق 14 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام کاروان 600 نفره زائران گچسارانی به مرقد امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانگیر انصاری امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: پویایی، عزت و سربلندی انقلاب ما مدیون رهبری امام راحل بوده و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم ما است.

وی ابراز داشت: در اعزام امسال کاروان‌های زائر به مرقد امام راحل و برگزاری برنامه‌های خاص فرهنگی در دستور کار قرار دارد که با برنامه‌ریزی انجام شده برگزار می‌شود.

اعزام زائران گچسارانی با 14 دستگاه اتوبوس

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی گچساران برای اعزام کاروان زیارتی به مرقد مطهر امام راحل تأکید کرد.

انصاری بیان کرد: برگزاری باشکوه مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب تکلیف همه مسئولان نظام بوده و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول برگزاری این کاروان ضرورت دارد.

وی همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی گچساران به منظور تأمین مایحتاج کاروان‌ها را خواستار و یادآور شد: بزرگداشت و انتقال یاد و خاطره امام خمینی(ره) و حماسه‌سازی آن عزیز سفر کرده به نسل‌های آینده برای همه مردم ایران یک تکلیف است.

انصاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ها، فداکاری‌ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) است، ادامه داد: باید هر ساله سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به فعال شدن کمیته‌های مختلف در ستاد بزرگداشت ارتحال امام در گچساران برای اجرای هرچه بهتر این مراسم ملکوتی، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط را خواستار شد.

انصاری عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده تعداد 14 دستگاه اتوبوس زائران گچساران را به مرقد مطهر امام انتقال می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: همزمان با بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امسال 500 زائر از اقشار مردمی این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند که 220 نفر از خواهران و 280 نفر از برادران در این مراسم معنوی حضور دارند.

انصاری با بیان اینکه 500 نفر از اقشار مختلف مردم و 100 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند، افزود: سه دستگاه خودروی سبک و نیز دو دستگاه آمبولانس با اکیپ و تجهیزات پزشکی کامل و پزشک و پرستار زائران مرقد امام راحل را همراهی و پشتیبانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شناساندن امام راحل به نسل جوان از جمله برنامه‌های فرهنگی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/82001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول