اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته بهداشت ستاد ارتحال امام راحل در کرمان‌ عنوان کرد

خدمات‌رسانی به زائران مرقد امام راحل با 8 دستگاه آمبولانس

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال امام در استان کرمان‌ گفت: اورژانس‌ استان کرمان با 8 دستگاه آمبولانس زائران مرقد امام خمینی (ره) را پوشش می‌دهد.

خدمات‌رسانی به زائران مرقد امام راحل با 8 دستگاه آمبولانس

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد‌حسین مصدق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اورژانس‌ استان کرمان با هشت دستگاه آمبولانس زائران مرقد امام خمینی(ره) را پوشش می‌دهد و‌ در هر دستگاه آمبولانس دو تکنیسین نیز حضور دارند.

وی گفت: همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، هشت هزار نفر از استان کرمان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضور در آیین‌های سالگرد اعزام می‌شوند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال امام در استان کرمان‌ افزود‌: این تعداد افراد با 170 دستگاه اتوبوس با هماهنگی استانداری کرمان اعزام می‌شوند.

‌وی بیان داشت: با هماهنگی انجام شده چهار دستگاه اتوبوس، کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای اعزام به مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده که این اعزام از روز 12 خرداد ماه و از مزار شهید حمید ادیبی‌ واقع در پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) برای پوشش‌دهی کار درمانی‌ و اورژانسی اقداماتی را با هماهنگی سپاه، استانداری، هلال‌احمر و فرمانداری انجام داده است.

مصدق شرکت در نشست برای برنامه‌ریزی مراسم 14 و 15 خرداد در شهرستان کرمان با فرماندار ‌را از دیگر فعالیت‌های کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره)‌ عنوان کرد و افزود: یکی از مصوبات این نشست هماهنگی مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با دانشگاه‌های جیرفت، بم و ‌رفسنجان برای خدمت‌رسانی مراکز اورژانس این دانشگاه‌ها به زائران حرم مطهر امام (ره) بود.

‌وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد، کاشان و قم گفت: به دلیل واقع شدن مسیر زائران کرمانی به حرم مطهر امام خمینی (ره) در این استان‌ها، هماهنگی لازم برای استقرار آمبولانس‌های اورژانس 115 در مسیر و همچنین آماده‌باش بیمارستان‌های این شهرستان‌ها ‌برای خدمت‌رسانی‌ انجام شده است.

مصدق تصریح کرد: در روزهای 14 و 15 خرداد ماه نیز کدهای اورژانس سطح شهر در شهرستان کرمان به صورت آماده‌باش هستند‌ و دو کد اورژانس برای 14 خرداد در محل حسینیه ثارالله و دو کد نیز برای 15 خرداد ماه در مسجد امام خمینی (ره) در زمان برگزاری مراسم‌ها و آیین‌های این روزها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول