اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره)

کاروان پیاده زائران امام (ره) از آمل راهی تهران شدند

کاروان پیاده زائران امام راحل آمل صبح امروز برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره) راهی مرقد مطهر شد.

کاروان پیاده زائران امام (ره) از آمل راهی تهران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاروان پیاده زائران امام راحل این شهرستان صبح امروز برای شرکت در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب راهی مرقد مطهر امام خمینی(ره) در تهران شد.

این کاروان صبح امروز با زیارت مرقد مطهر امامزاده ابراهیم(ع) آمل، غبارروبی و فاتحه‌خوانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا سفر خود را آغاز کرده است.

سوگواران عزای بنیانگذار انقلاب با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته عازم تهران شدند و حدود 60 زائر در این حرکت خودجوش مردمی باید مسیر 280 کیلومتری آمل تا تهران را طی یک هفته با پای برهنه طی کنند.

البته نام‌نویسی از متقاضیان این سفر معنوی از روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت امسال آغاز شد که در این بین ابوالفضل همایونی 10 ساله کمترین زائر بوده و پدر شهیدان برزگر با 60 سال سن مسن‌ترین فرد است.

به گزارش فارس، کاروان پیاده حرم امام راحل آمل یکی از نخستین کاروان‌های پیاده اعزامی سطح کشور به مرقد مطهر بوده که اولین حرکت خود را برای چهلمین روز ارتحال امام(ره) انجام داده است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول