اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

عدم شرکت در انتخابات دشمنان را امیدوار می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دشمن عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است و اگر یک رأی هم ندهیم، دشمن به همان اندازه امیدوار می‌شود.

عدم شرکت در انتخابات دشمنان را امیدوار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: در مقطع بسیار مهمی قرار داریم که هر میزان بر حضور مردم پای صندوق‌های رأی افزوده شود، این حضور گسترده بخشی از استحکامات دشمن را منهدم می‌کند.

وی افزود: برای این حضور و مشارکت دو کار جدی باید انجام شود، یکی آمادگی برگزار کنندگان انتخابات و هیئت نظارت که مطلوب است و مقدمات آن به خوبی فراهم شده تا هم رأی اخذ و هم از آرای مردم حفاظت شود.

عارفی تصریح کرد: آنچه تا امروز ملت ما را نگه داشته اعتماد آنها به مجریان انتخابات است و هر روز بر شرکت کنندگان در انتخابات افزوده می‌شود و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیداها و طرفداران آن‌ها در همه مناطق مشغول فعالیت هستند، صدا و سیما هم امکانات را در اختیار همه سلایق و گروه‌ها گذاشته و امروز هیچ یک از گروه‌ها نمی‌تواند، بگوید که فرصت برای من فراهم نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که این آخرین امید او است و کار می‌کند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود، اگر یک رأی هم ندهیم، دشمن به همان اندازه امیدوار می‌شود.

عارفی افزود: باید پیر و جوان در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و دشمن را ناامید کنید، حضور هر فرد به اندازه قدرت یک موشک شهاب سه است که استحکامات دشمن را نابود می‌کند و روز 24 خرداد ماه سال جاری روز بزرگی است.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنند، ستادهای تبلیغاتی فعال شود تا مشارکت بالا برود، مردم ایران با بصیرت هستند و روز 24 خرداد آن را نشان می‌دهند.

ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت نیز اظهار داشت: در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تمام برنامه‌های ستاد برگزاری انتخابات به خوبی پیشرفته است و امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان ادارات انتخابات سالمی برگزار شود و حافظ رأی مردم باشیم.

انتهای پیام/80002/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول