اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-149

حیدریان: انتخابات ایران از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی دنیا محسوب می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: انتخابات آینده یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی منطقه و حتی دنیا محسوب می‌شود.

حیدریان: انتخابات ایران از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی دنیا محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، شعبانعلی حیدریان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی نهضت روشنگری انتخابات با هدف تحلیل سیاسی روز دنیا و بررسی انتخابات آینده ایران اسلامی در منطقه ویژه اقتصادی این بندر بیان داشت: انتخابات آینده یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی منطقه و حتی دنیا محسوب می‌شود.

وی با ارایه تعریفی جامع از بصیرت و اهمیت موضوع بصیرت با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور همه آحاد ملت در انتخابات افزود: ما باید با بصیرت در انتخابات شرکت کنیم و به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جامه عمل پوشانده تا افکار پلید دشمنان و فتنه‌گران خنثی شود.

حیدریان در ادامه بر حضور آحاد جامعه برای خلق حماسه سیاسی تاکید و خاطر نشان کرد: همه افراد جامعه باید با به روز کردن اطلاعات خود درباره اتفاقات و حوادث سیاسی جاری در جامعه تلاش کنند تا با ارایه ملاک‌ها و معیارهای مدنظر مقام عظمای ولایت همه جامعه را به سمت انتخاب فرد اصلح هدایت کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز در این نشست گفت: تلاش روزافزون کارکنان بندر برای محقق شدن اهداف توسعه‌ای کشورمان است.

سید علی نعیمی ابراز امیدواری کرد: کارکنان این بندر همان‌گونه که در تمامی عرصه‌های کاری تلاش بی‌وقفه‌ای در رسیدن به اهداف بندر دارند در عرصه انتخابات پیش‌رو که نماد مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است حضور پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/2296/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول