اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/36

حجت‌الاسلام کعبی: 25 ستاد انتخاباتی جلیلی در شهرهای خوزستان راه‌اندازی شد

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در استان خوزستان از راه اندازی 25 ستاد مردمی سعید جلیلی در شهرهای خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام کعبی: 25 ستاد انتخاباتی جلیلی در شهرهای خوزستان راه‌اندازی شد

حجت‌الاسلام محمدعلی کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تا کنون 25 ستاد مردمی برای حمایت از سعید جلیلی در شهرهای مختلف استان خوزستان راه‌اندازی است و فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر اولویت کاری ما، استقبال و حضور در برنامه‌های سفر آقای جلیلی به استان خوزستان است که امروز انجام می‌شود.

*معرفی مسئولین ستادهای شهرستانی

این جوان نسل سومی در ادامه تصریح کرد: به زودی در یک نشست خبری برنامه‌های ستاد مردمی آقای جلیلی را با حضور خبرنگاران تشریح خواهیم کرد.

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در استان خوزستان خاطرنشان کرد: پس از راه‌اندازی و استقرار کامل ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در تمام شهرهای خوزستان، اسامی مسئولان ستادها در اختیار رسانه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از همه مردم خوزستان خواست که تا در تجمعاتی که امروز بعد از ظهر در اهواز برگزار می‌شود شرکت کنند.

*ورود از درب عمومی فرودگاه

کعبی در ادامه به بیان برخی از برنامه‌های سفر سعید جلیلی به خوزستان پرداخت و گفت: سعید جلیلی مانند مردم عادی از درب عمومی فرودگاه اهواز وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: در فردوگاه اهواز، از سوی جمعی از مردم خوزستان مورد استقبالی بدون تشریفات خاص مقامات عالی رتبه قرار خواهد گرفت.

این جوان خوزستانی اضافه کرد: پس از مراسم استقبال، آقای جلیلی به گلزار شهدای اهواز می‌رود تا به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کند که در این مکان مقدس با چند تن از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر نیز دیدار خواهند کرد.

*حضور در جمع مردم عین دو

کعبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سفر سعید جلیلی به استان خوزستان، دیدار با علمای استان، که از جمله آن‌ها آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز است.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با فارس به دیدارهای مردمی سعید جلیلی اشاره کرد و گفت: دو دیدار مردمی در این سفر صورت می‌گیرد.

وی افزود: نخستین دیدار در منطقه عین دو در ساعت 18 امروز با حضور پرشور مردم منطقه و عشایر گرانقدر شهرهای مختلف خوزستان انجام خواهد شد.

*مهمان نوازی مردم خوزستان

این فعال سیاسی خوزستانی تصریح کرد: دیدار سعید جلیلی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) واقع در خیابان اصلی عین دو برگزار می‌شود که در این تجمع اهالی شهرک رزمندگان، سه راه خرمشهر، کوی شهید هاتف، کوی علوی، کوی بنی‌هاشم و ملاشیه نیز حضور خواهند داشت.

کعبی با اشاره به مهمان نوازی مردم خوزستان گفت: خوزستانی‌ها در میهمان نوازی، زبانزد خاص و عام هستند که امیدواریم امروز نیز میزبان خوبی برای آقای جلیلی و همراهانش باشیم.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان از برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی در اهواز خبر داد و گفت: این تجمع امشب در ساعت 20  و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

*زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور

این روحانی خوزستانی در ادامه به محل برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» اشاره کرد و ادامه داد: این تجمع در مسجد ارشاد واقع در میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) انجام می‌شود.

کعبی در ادامه به اهداف تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» پرداخت و گفت: این اقدام در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر خلق حماسه سیاسی انجام می‌شود که امیدواریم مردم شریف خوزستان با حضور در این همایش بزرگ بار دیگر حماسه‌ای به یادماندنی بیافرینند.

وی اظهار امیدواری کرد که حضور آقای جلیلی فضای انتخاباتی استان را تغییر دهد و زمینه را برای بهتر و پرشور برگزار کردن انتخابات فراهم سازد.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان تاکید کرد: امیدواریم روز 24 خرداد با حضور حماسی خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مهر تاییدی بر حماسه‌های گذشته خود بزنیم.

انتهای پیام/72010/ع40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول