اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

23 مرحله از فرآیند رای‌گیری در انتخابات خرداد ماه به صورت رایانه‌ای است

فرماندار گناوه گفت: 23 مرحله از فرآیند رای‌گیری در انتخابات 24 خرداد به صورت رایانه‌ای و تنها یک مرحله آن یعنی شمارش آراء به صورت دستی انجام می‌گیرد.

23 مرحله از فرآیند رای‌گیری در انتخابات خرداد ماه به صورت رایانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در جلسه آموزشی و هماهنگی با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با بیان اینکه دشمنان با هجمه خود قصد حضور حداقلی مردم در انتخابات را دارند اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی زیر ذره‌بین و مورد هجمه شدید دشمنان اسلام است و هیچ شکی نیست که همه دنیا علیه ما بسیج شده‌اند و در انتخابات آینده می‌خواهند شدیدترین ضربه خود را وارد کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد :هیچ شکی نیست که افکار و قلم‌های مزدور دشمنان با حمایت همه جانبه مستکبرین سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای را دارند و می‌خواهند از این موقعیت سوء استفاده بکنند.

وی ادامه داد: همه باید پایبند قانون و امانت‌دار آراء مردم باشیم و با قانونگرایی به صورت کاملا بیطرفانه به وظایف خود عمل کنیم.

حبیبی‌منش عنوان داشت: انتخابات خردادماه 24 مرحله دارد که 23 مرحله آن کامپیوتری و تنها یک مرحله آن یعنی شمارش آراء به صورت دستی انجام می‌گیرد که باید نهایت دقت و امانت‌داری در آن رعایت شود.

فرماندار گناوه با اشاره به نزدیک شدن برگزاری انتخابات تاکید کرد :همه اعضاء و نمایندگان شعب اخذ رای باید تمام دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه را دقیق مطالعه کرده چرا که تدبیر امور و برقراری نظم در روز انتخابات به عهده آنان است.

وی افزود: با توجه به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در 24 خرداد، لازم است حساسیت موضوع مورد توجه مسئولان امنیتی قرار گیرد.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول