اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بازرسی انتخابات استان البرز:

گزارش‌های بازرسی انتخابات البرز روزانه پیگیری می‌شود

دبیر و عضو بازرسی انتخابات استان البرز از دریافت گزارش روزانه هیئت بازرسی انتخابات و پیگیری آن در استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد.

گزارش‌های بازرسی انتخابات البرز روزانه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، افراسیاب شجاعی حضور گسترده مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی را موجب مأیوس شدن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: مشارکت چشمگیر مردم در این دوره از انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است.

عضو بازرسی انتخابات استان البرز بیان کرد: حضور با شکوه مردم نشان دهنده نقش محوری آنان در سرنوشت کشورشان است و مردم جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها با مشارکت حداکثری خود موجب ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان شده‌اند.

شجاعی ادامه داد: مردم  شریف ایران اسلامی در این برهه از زمان به دنیا نشان خواهند داد که همواره برای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی اهمیت ویژه قائل هستند و لحظه‌ای از خط امام راحل (ره) و شهدای معظم و تأسی از منویات مقام معظم رهبری فاصله نمی‌گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه گزارش‌های بازرسی انتخابات روزانه در این استان پیگیری می‌شود، افزود: وظایف بازرسی انتخابات استان طبق دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغ شده از سوی بازرسی مرکزی انتخابات کشور، توسط بازرسی انتخابات در استان البرز اجرایی شده؛ و گزارش‌های بازرسی نیز روزانه در استان رصد و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/2302/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول