اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

رسانه‌ها منافع ملی را در اولویت قرار دهند / تقویت امید در مردم همزمان با برگزاری انتخابات

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید منافع ملی را در اولویت قرار داده و از فرصت باقی مانده تا برگزاری انتخابات برای ترویج روحیه امید و تقویت امید مردم تلاش کنند.

رسانه‌ها منافع ملی را در اولویت قرار دهند / تقویت امید در مردم همزمان با برگزاری انتخابات

بیژن‌ نوباوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به اینکه در سال جاری ما باید دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را برگزار کنیم، امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند.

وی تصریح کرد: ما در شرایطی وارد فضای انتخابات شدیم که کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و همچنین بدخواهان داخلی نمی‌خواهند انتخاباتی باشکوه و تاثیرگذار در کشورمان برگزار شود و به همین دلیل از مدت‌ها قبل علیه ایران توطئه و دسیسه می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که عدم برگزاری انتخابات حداکثری نقش مهمی در تحقق توطئه‌های شوم آنها علیه ملت ایران داشته و اگر مردم در انتخابات به صورت حداکثری مشارکت داشته باشند، دیگر حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

نوباوه گفت: به همین دلیل است که رهبری معظم انقلاب اسلامی بر خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد تاکید داشته و مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات رهنمود فرمودند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری نیازمند فراهم‌سازی مقدماتی است، گفت: مقام معظم رهبری این موضوع را هم به درستی و به طور دقیق تشریح و تبیین فرموده و تاکید دارند که خلق حماسه بدون داشتن امید محقق نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: افزایش امید در جامعه و اطلاع‌رسانی صحیح و آگاه‌سازی مردم نسبت به شرایط حساس فعلی از جمله مهمترین وظایفی است که اصحاب رسانه در شرایط فعلی بر عهده دارند.

نوباوه گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید منافع ملی را در اولویت قرار داده و از فرصت باقی مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ترویج روحیه امید و تقویت امید مردم تلاش کنند.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع عمل به این وظیفه از سوی رسانه‌ها موجب افزایش مشارکت مردم به ویژه مشارکت آگاهانه شده و در نهایت همه ملت ایران از این امر سود خواهند برد.

انتهای پیام/2302/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول