اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مردم با شرکت در مراسم‌های نیمه خرداد به استقبال حماسه انتخابات می‌روند

استاندار قم گفت: مردم با شرکت در ویژه برنامه‌های 14 و 15 خرداد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری تجدید پیمان و بیعت کرده و با شور و نشاط انقلابی مضاعفی به استقبال حماسه 24 خرداد خواهند رفت.

مردم با شرکت در مراسم‌های نیمه خرداد به استقبال حماسه انتخابات می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام استاندار قم به مناسبت فرا رسیدن ایام 14 و 15 خرداد آمده است: 14 خرداد 1368 یادآور هجرانی بزرگ و یکی از غمبارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که روح خدا، خمینی کبیر به ملکوت اعلی پیوست و با وداع جاودانه خویش، امتی را برای همیشه تاریخ به سوگ نشاند. بزرگ مردی که با اراده پولادین ریشه در ایمان و اتکای به خداوند، همچون کوهی استوار در مقابل ظلم و استبداد ایستاد و بنیان گذار انقلابی عظیم و تحول ساز شد. انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی که پس از قرن‌ها، اسلام ناب محمدی(ص) را احیا و برای سعادت و نجات بشریت از یوغ سلطه استکبار، نسخه نو و بی‌بدیلی به نام مردم‌سالاری دینی را عرضه کرد. گرچه 24 سال در غم هجران پیر جماران به اندوه نشسته‌ایم اما حسرت دیدار و لذت کلام مهربان و خاطرات صمیمى آن مرد الهی تا ابد بر دل‌هایمان باقى است و هر خرداد برای ما سوگ دیگری دارد.

در این پیام افزوده شده است: یوم الله 15 خرداد 42 یادآور روزی است که ماندگارترین و سرنوشت‌سازترین حرکت مردمی تاریخ معاصر در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به پیشتازی مردم غیور و ولایتمدار خطه بصیرت و بیداری «قم مقدس» شکل گرفت و پایه‌گذار حماسه‌ای بزرگ شد. روزی که به عنوان مبدأ جوشش نهضت عظیم الهی آن امام سفر کرده و تجلی پیوند ناگسستنی توده‌های عظیم این دیار با ارزش‌های دینی و انقلابی و تابلوی رسایی از ولایت‌مداری این ملت شریف برای همیشه تاریخ می‌درخشد.

در ادامه این پیام آمده است: اینک در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌ خمینی (ره) و پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد 42، یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین 15 خرداد را گرامی می‌داریم. بی‌تردید در شرایط کنونی و در آستانه رویداد مهم انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی که فتنه‌انگیزان و دشمنان داخلی و خارجی بیش از پیش برای کمرنگ ساختن حضور مردم در عرصه «نمایش شکوه، اقتدار و عظمت ملی و اسلامی» هم‌پیمان شده‌اند مردم انقلابی و ولایتمدار قم، همراه با خیل امت خداجوی ایران اسلامی، ضمن حضور پرشور و گسترده در مجالس و ویژه برنامه‌های این دو مناسبت عظیم و ماندگار با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» تجدید پیمان و بیعتی دوباره بسته و با شور و نشاط انقلابی مضاعفی به استقبال حماسه 24 خرداد خواهند رفت.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول