اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر‌کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبر داد

تحقق 78 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از تحقق 78 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز استان خبر داد.

تحقق 78 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدرضا بیگی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: اعتبارات دولتی که سالانه برای ساخت‌و‌ساز به آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد جوابگوی نیازها نیست و ما به دنبال جذب مشارکت‌های مردمی و کمک خیران در بحث ساخت‌و‌ساز و توسعه فضاهای آموزشی هستیم. 

وی ادامه داد: کمک خیران در مدرسه‌سازی در راستای ترویج تربیت اسلامی و اعتلای اندیشه دانش‌آموزان در مدارس صورت می‌گیرد و خیران با اندیشه و نیت پاک به کمک آموزش و پرورش آمده و در نوسازی و تجهیز فضاهای آموزشی با کمک‌های خود بار سنگین آموزش دانش‌آموزان را به دوش می‌کشند.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه در سنوات گذشته مبلغ قابل توجهی از خیران استان جمع‌آوری شده، گفت: کمک به آموزش و پرورش کمک به توسعه زیرساخت‌های کشور است. 

بیگی افزود: از سال 84 تاکنون مبلغ 54 میلیارد تومان از سوی خیران استان برای احداث مدارس تعهد مشارکت شده که تاکنون 78 درصد از کل مبلغ تعهد شده، محقق شده است.

تهیه و تدوین شناسنامه فنی فضاهای آموزشی استان خراسان جنوبی

وی از تهیه و تدوین شناسنامه فنی فضاهای آموزشی استان خبر داد و اذعان داشت: در راستای اجرای این طرح تمام اطلاعات، تجهیزات و امکانات موجود در مدارس استان شناسایی و در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی متذکر شد: با شناسایی فضاهای آموزشی فرسوده هرگونه تخریب، بازسازی و نوسازی مدارس بر اساس شناسنامه فنی ساختمان انجام می‌شود.

در پایان این جلسه نمازخانه هنرستان کار و دانش قدس بشرویه با زیربنای 155 مترمربع و با تعهد 80 میلیون تومانی خیر، کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول