اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

تشکیل 3760 تعاونی در زنجان / عضویت 196 هزار نفر در تعاونی‏های استان زنجان

معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 3 هزار و 760 تعاونی در زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 3760 تعاونی در زنجان / عضویت 196 هزار نفر در تعاونی‏های استان زنجان

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از ابتدا تا انتهای سال گذشته تعداد بیش از 3 هزار و 700 تعاونی در سطح استان تشکیل شده است.

وی تشکیل تعاونی‏های مختلف در سطح استان را یادآور شد و افزود: تشکیل تعاونی‏ها در سطح استان موجب افزایش اشتغالزایی در بخش‏های مختلف شده است. 

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر فعالیت مناسب تعاونی‏ها در سطح استان، خاطرنشان کرد: تعاونی‏های استان در شرایط نسبتا مناسبی فعالیت می‏کنند.

* اشتغالزایی 40 هزار نفری در تعاونی‏های استان زنجان

وی به اشتغالزایی تعاونی‏های تشکیل شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تشکیل تعاونی‏های مختلف در سطح استان برای 40 هزار نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

باقری توسعه تعاون در بخش‏های مختلف را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سال‏های اخیر برای توسعه تعاونی‏ها در سطح استان تلاش شده است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان توسعه تعاون را موجب توسعه اشتغال و تولید دانست و تاکید کرد: برای توسعه اشتغال و تولید باید نسبت به حمایت‏های عملی از بخش تعاون تلاش کرد.

وی توجه به اهمیت اقتصادی بخش تعاون را خاطرنشان کرد و یادآور شد: تعاون دارای جایگاه بالایی در اقتصاد کشور است.

باقری توسعه اقتصاد تعاونی در کشور را لازم و ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: در برنامه‏های توسعه کشور نسبت به تحقق 25 درصدی اقتصاد تعاونی تاکید شده است.

*بیش از 196 هزار نفر در تعاونی‏های استان عضو هستند

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به اعضای تعاونی‏های تشکیل شده در استان اشاره کرد و گفت: بیش از 196 هزار نفر در تعاونی‏های استان عضو هستند. 

وی مشارکت اقتصادی در تعاونی‏ها را یادآور شد و گفت: تعاونی‏ها فرصتی بزرگ برای افراد جامعه هستند تا در قالب آن به فعالیت‏های اقتصادی مشغول شوند.

باقری با بیان اینکه باید از بخش تعاون حمایت عملی صورت گیرد، افزود: باید نسبت به توسعه بخش تعاون در ابعاد مختلف تلاش کرد.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان توسعه اقتصاد کشور را در گرو توجه به بخش تعاون دانست و تاکید کرد: توجه به ابعاد اقتصادی بخش تعاون باید مورد توجه مسئولین باشد.

وی توسعه بخش تعاون را در گرو تعامل دستگاه‏های اجرایی عنوان کرد و ابراز داشت: برای توسعه بخش تعاون باید تعامل دستگاه‏های اجرایی نیز به صورت حداکثری صورت گیرد.

باقری اقتصاد تعاونی را اقتصادی مردمی ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر اقتصاد در دست خود مردم باشد توسعه اقتصادی کشور شتاب بیشتری به خود می‏گیرد.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به وضعیت تعاونی‏های استان اشاره کرد و یادآور شد: تعاونی‏های استان در وضعیت مناسبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر تعاونی‏های سطح استان فعال هستند، افزود: کل تعاونی‏های موجود در استان اغلب فعال هستند.

انتهای پیام/73007/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول