اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان:

نقش تعاونی‌ها در تولید باید جدی گرفته شود

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان گفت: نقش شرکت تعاونی‌ها در تولیدات مؤثر است و تعاونی‌ها و دهیاری‌ها منابعی هستند که به پویایی و آبادانی روستاها کمک می‌کنند.

نقش تعاونی‌ها در تولید باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان محمد باقری در حاشیه بازدید از شرکت تعاونی‌های رفسنجان اظهار داشت: اجناس صنایع دستی مثل آینه، مانتوها، کیف موبایل، کیف دستی و شانه و چیزهایی که با هنر دست تولید می‌شوند از جمله کالاهایی هستند که قبلا به صورت تزئینی خریداری می‌شدند و امروزه جنبه مصرفی دارند.

وی با بیان اینکه نقش شرکت تعاونی‌ها در تولیدات مؤثر است، تصریح کرد: این شرکت‌ها می‌توانند با تشکیل گروه‌های چند نفره و سرمایه‌گذاری اندک پس از نیازسنجی به تولیداتی بپردازند که ایجاد شغل و تولید ثروت را به دنبال داشته باشد.

باقری با اشاره به اینکه تعاونی‌ها و دهیاری‌ها منابعی هستند که به پویایی و آبادانی روستاها و شهرستان کمک می‌کنند، بیان کرد: فعالیت خوب دهیاری‌ها و تعاونی‌های رفسنجان موجب آبادانی شده و مردم راغب به ماندن در روستاها هستند و کمتر کسی به مهاجرت پرداخته است.

انتهای پیام/80016/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول