اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان:

هرمزگان ظرفیت‌های متنوعی برای تشکیل تعاونی‌ها دارد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به ظرفیت‌های متعدد استان اشاره کرد و گفت: هرمزگان در بخش‌های مختلف، ظرفیت‌های متنوعی برای تشکیل تعاونی‌ها دارد.

هرمزگان ظرفیت‌های متنوعی برای تشکیل تعاونی‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی امروز در نشستی که با حضور فرماندار ویژه میناب به منظور بررسی مسایل و مشکلات تعاونی‌های این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: میناب در بخش‌های کشاورزی و شیلات نسبت به شهرستان‌های دیگر استان از امتیازات و ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که استفاده از این ظرفیت‌های بالقوه ضروری است.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی و شیلات از جمله بخش‌هایی است که علاوه بر سودآوری، ایجاد اشتغال را به دنبال دارد، تصریح کرد: کمک‌هایی در قالب تسهیلات به تعاونی‌های کشاورزی و شیلاتی صورت می‌گیرد چرا که با تشکیل این تعاونی‌ها زمینه ایجاد اشتغال افراد زیادی فراهم می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه رونق صنایع دستی و ایجاد بازارچه‌های مرزی در این استان منتج به افزایش اشتغالزایی می‌شود، بر ایجاد آنها با توجه به موقعیت استان تاکید کرد.

راستی افزود: اولویت کاری دولت، ایجاد اشتغال است و مهم‌ترین دغدغه استان و شهرستان نیز پرداختن به امر اشتغال و کاهش بیکاری است که این مهم، همت مسئولان و برنامه‌ریزی مستمر را می‌طلبد.

به گفته وی، سال گذشته با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی 8 هزار فرصت شغلی در شهرستان میناب ایجاد شد.

انتهای پیام/88007/ق10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول