اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان خبر داد

تشکیل هیئت‌های بازرسی انتخابات استان زنجان/فعالیت 94 بازرس

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان از تشکیل هیئت‌های بازرسی انتخابات استان زنجان خبر داد.

تشکیل هیئت‌های بازرسی انتخابات استان زنجان/فعالیت 94 بازرس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم علی اکبری شامگاه شنبه در همایش هیئت‌های بازرسی انتخابات استان زنجان اظهار کرد: هیئت‌های نظارت انتخابات استان زنجان در هفت شهرستان و 17 بخش استان زنجان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: شبکه بازرسی با عنوان بازرسی مرکزی در تهران و بازرسی استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان کنترل و نظارت بر حسن اجرای انتخابات را از اهداف تشکیل هیئت‌های بازرسی عنوان کرد و گفت: همه جریان انتخابات توسط هیئت‌های بازرسی کنترل و بازرسی می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت‌های استانی بازرسی از پنج نفر تشکیل شده است، افزود: در هر شهرستان و بخش نیز سه نفر به عنوان هیئت بازرسی تعیین شده است.

علی اکبری با اشاره به اینکه هفت شهرستان و 17 بخش  به ترتیب 21 و 48 نفر به عنوان هئیت بازرسی انتخاب شده‌اند، افزود: تجربه‌کاری، تعهد، سابقه آشنایی با انتخابات از دلایل انتخاب این افراد برای بازرسی است.

وی با بیان اینکه به ازای هر شعبه اخذ رای یک بازرس حضور دارد، خاطرنشان کرد: 94 نفر در سطح استان کار بازرسی انتخابات را برعهده خواهند داشت.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با اشاره به اینکه هیئت‌های بازرسی وظیفه بازرسی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را برعهده دارند، افزود: رصد فعالیت‌های انتخابات در قبل، حین و بعد از انتخابات بر عهده این بازرسان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطابق دستورالعمل‌های انتخابات در استان نیز عمل می‌شود، یادآور شد: توجه به قانون انتخابات از سوی بازرسان باید مورد توجه باشد.

علی اکبری از تشکیل هیئت‌های بازرسی در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: بر اساس زمانبندی مشخص شده برنامه‌های انتخاباتی استان مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73003/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول