اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

مهم‌ترین هدف کمیته تبلیغات برگزاری انتخابات باشکوه است

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پاکدشت حضور گسترده و شور و نشاط بیش از پیش مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای را از مهم‌ترین اهداف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات پاکدشت عنوان کرد.

مهم‌ترین هدف کمیته تبلیغات برگزاری انتخابات باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، سومین جلسه تخصصی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت با حضور تاجیک معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات و اعضای این کمیته تشکیل شد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو و نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» باید با هماهنگی و همراهی میان دستگاه‌های مختلف بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم کرد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ما حاصل فداکاری و ایثارگری شهداست و همین خون‌های پاک از آن به خوبی حفاظت خواهد کرد.

تاجیک تصریح کرد: وظیفه ما، برگزاری سالم‌ترین و بهترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی است یعنی تحقق چیزی که در سی سال و اندی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و این نشان‌گر جامع و کامل بودن نظام انتخاباتی کشور است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: ما باید با بی‌طرفی کامل، امانتدار آرای مردم باشیم تا این انتخابات نیز همچون سایر انتخابات‌های برگزار شده؛ با نشاط و حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم شریف و انقلابی برگزار شود.  

رئیس ستاد انتخابات پاکدشت تداوم امنیت پایدار را در پرتو حضور ارزشمند مردم در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: مردم ایران در 24 خرداد ماه امسال با حضور انبوه و گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری را به دفتر ارزشمند افتخارات خود اضافه خواهند کرد. وی ضمن با اهمیت خواندن کمیته اطلاع‌رسانی گفت: یکی از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

تاجیک افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی باید با فضاسازی شایسته و اطلاع رسانی صحیح به مردم، شاهد حضور گسترده، مردم را در انتخابات است.

وی در ادامه تصریح کرد: تبلیغات در عرصه انتخابات باید با هدف تبیین مواضع صحیح برای حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای صورت گیرد و اگر این وظیفه به درستی اجرا شود چه در زمینه شوراهای اسلامی شهر که عرصه خدمت است و چه در حوزه ریاست جمهوری که بسیار حساس و تاثیرگذار است شاهد انتخاب انسان‌های کامل و کارآمد خواهیم بود.

اصغر مونسان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات پاکدشت نیز ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این کمیته به برخی از وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به موقع، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری در برگزاری انتخابات است که می‌تواند حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را بیش از پیش فراهم سازد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری پاکدشت با بیان اهمیت تبلیغات اثرگذار در جلب مشارکت مردم عنوان کرد: سعی شود با استفاده از طرح‌های اثرگذار و هماهنگ در سطح شهرستان و فضاسازی و تبلیغات شهری مناسبی صورت گیرد و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود شهرستان در جهت تشویق و ترغیب آحاد مردم جهت حضور در پای صندوق‌های رای استفاده شود.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول