اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عالی بسیج قاینات:

خراسان جنوبی در انتخابات همیشه درخشیده است

رئیس مجمع عالی بسیج قاینات با بیان اینکه خراسان جنوبی در انتخابات همیشه درخشیده است، گفت: امید است در انتخابات این دوره انتخابی اصلح داشته باشیم.

خراسان جنوبی در انتخابات همیشه درخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کاظمی امروز در مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه این مجمع در شهرستان‌ها نیز شکل گرفته است، اظهار کرد: از نظر کیفی این تشکیلات بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه قبل از شکل‌گیری مجمع عالی در شهرستان‌ها در خدمت مجمع عالی خراسان جنوبی بوده‌ایم، ادامه داد: بعد از جلسات متعدد این مجمع در شهرستان‌ها از جمله در قاینات شکل گرفت.

حضور نخبگان در مجمع عالی بسیج قاینات

رئیس مجمع عالی بسیج قاینات تصریح کرد: در شکل‌گیری این مجمع‌ در قاینات تمامی نخبگان از هر قشر و منطقه‌ای حضور دارند.

کاظمی مدیران کارگروه‌های مجمع بسیج قاینات را جزء نخبگان دانست و افزود: مدیر کارگروه اقتصاد این مجمع سال‌ها در جبهه حضور داشته و جزء پیشکسوتان در این عرصه است.

رئیس مجمع عالی بسیج قاینات اضافه کرد: ما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا مدیران انتخابی ما از تمامی زمینه‌ها مورد قبول باشند.

کاظمی با بیان اینکه جلسات زیادی در این مجمع صورت گرفته است، یادآور شد: این جلسات دارای برون‌داد‌هایی نیز بوده است.

‌رئیس مجمع عالی بسیج قاینات وظیفه کارگروه فرهنگی و سیاسی را در این ایام سنگین دانست و گفت: بعد از انتخابات کارگروه اقتصاد را به شدت فعال می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه خراسان جنوبی در انتخابات همیشه درخشیده است، خاطرنشان کرد: امید است در انتخابات این دوره انتخابی اصلح داشته باشیم.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی نیز گفت: نخستین وظیفه بسیج ترویج سبک زندگی اسلامی با استناد از قرآن و روایات است.

‌حمید دیانی ‌با اشاره به کارگروه‌های تشکیل‌دهنده این مجمع اظهار کرد: این کارگروه‌ها شامل کارگروه فرهنگی و اجتماعی، تربیت و آموزش، اقتصادی، پژوهشی، بصیرت‌افزایی، تعامل با دستگاه‌های اجرایی، مطالبات مقام معظم رهبری، توسعه و عمق‌بخشی تفکر بسیج، دفاعی و امنیتی و کارگروه بانوان است.

وی ادامه داد: این کارگروه‌ها هر دو ماه یکبار تشکیل جلسه می‌دهند.

آغاز تشکیل جلسات کارگروه‌ها از نیمه دوم سال گذشته

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه جلسات این کارگروه‌ها از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است، یادآور شد: برآیند این جلسات در کارگروه تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دیانی وظایف این کارگروه‌ها را سه وظیفه دانست و تصریح کرد: این وظایف شامل ارزیابی کلی بسیج در ارتباط با موضوع کارگروه، ارائه پیشنهادات و تأئید و تصویب طرح‌های پژوهشی در موضوعات تخصصی کارگروه است.

وی با بیان اینکه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی سه موضوع اساسی وجود دارد، اذعان داشت: یکی از موضوعات مهم در این حوزه سبک زندگی اسلامی است.

سبک زندگی غربی مبتنی بر لذت‌گرایی است

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی یکی از مشکلات جامعه را پیروی از سبک زندگی غربی عنوان کرد و متذکر شد: سبک زندگی غربی مبتنی بر لذت‌گرایی است.

دیانی نخستین وظیفه بسیج را ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و اضافه کرد: ما باید سبک زندگی خود را قرآن و روایات اهل بیت(ع) الگو بگیریم.

وی رشد منفی جمعیتی را دومین موضوع این کارگروه عنوان کرد و افزود: از این معضل کل کشور رنج می‌برد اما در استان‌هایی مانند گیلان و خراسان جنوبی بیشتر است.

وجود جریان‌های ضدفرهنگی از صدر اسلام

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به جریان‌های ضدفرهنگی گفت: این جریان‌ها از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی بر علیه اسلام وجود داشته است.

دیانی با بیان اینکه جریان شیطان‌پرستی با رویکرد دین‌ستیزی صورت گرفته، ادامه داد: همچنین جریان بهائیت با رویکرد اسلام‌ستیزی و جریان وهابیت با رویکرد شیعه‌ستیزی شکل گرفته است.

وی افزود: بسیجیان باید این جریان‌ها را شناسایی و موضع‌گیری مناسبی داشته باشند.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح سبب خلق حماسه سیاسی می‌شوند.

‌‌انتهای پیام/69010/ش‌40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول