اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

انتخابات ایران بزرگترین رویداد جهان است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انتخابات پیش روی ایران به بزرگ‌ترین رویداد جهان تبدیل شده است.

انتخابات ایران بزرگترین رویداد جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان، رئیسان هیئت‌های ورزشی و مذهبی استان فارس با نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: به اعتراف کارشناسان سیاسی جهان، انتخابات آینده ایران مهمترین رویداد در پیش است به‌گونه‌ای که حتی مردم آمریکا و اتحادیه اروپا به این انتخابات حساسیت بیشتری نسبت به انتخابات کشور خود دارند.

وی افزود: حضور و حماسه‌سازی سیاسی از اولویت‌های نخست سپاه بوده و ما علاوه بر انجام وظیفه‌های خود به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه توجه داریم چراکه هیچ انتخاباتی در دنیا به حساسیت انتخابات جمهوری اسلامی ایران نیست، به دلیل اینکه ایران اسلامی طلایه‌دار بیداری بشریت امروز است.

غیب‌پرور تصریح کرد: روشنگری علیه اقدامات دشمنان از جمله برنامه‌هایی است که سپاه پرداخته و از سال گذشته فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده‌ایم که از آن جمله راه‌اندازی قرارگاه «سحاب» است که این نام کوتاه ‌شده سومین حرم اهل بیت (ع) بوده، همچنین به فضای وهم‌آلود پیش از باران نیز اشاره داشته که در راستای مقابله با فتنه‌های احتمالی آینده است.

در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی فارس با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: برقراری نظم و امنیت در زمان انتخابات از مهمترین خواسته‌های مردم استان فارس بوده که در این راستا بایدها و نبایدهای لازم در جلسه‌ای که با رئیسان ستادهای انتخاباتی داشتیم، گوشزد شده است.

سیروس سجادیان ادامه داد: دشمنان اسلام برای راه‌اندازی فتنه‌ای جدید تا این لحظه ناکام مانده‌اند و امروز تمام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی قصد سعی در ایجاد دلسردی بین مردم و در ایجاد ناآرامی دارند که در این راستا 20 هزار نیروی انتظامی در سطح این استان برای تامین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها و مردم باید برای تامین امنیت انتخابات همکاری داشته باشند و تنها به اقدامات نیروی انتظامی تکیه نکنند، همچنین وظیفه ما محقق شدن حماسه سیاسی است که البته این تحقق باید در کنار ایجاد حماسه حضور در پای صندوق‌های رای باشد.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در تامین امنیت نباید تمام چشم‌ها به نیروی انتظامی باشد چراکه این ارگان بخشی از همین مردم بوده و لازم است که تمام اصناف و اقشار با ما همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول