اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشارکت گسترده موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه باید حماسه سیاسی مورد تاکید رهبری در شأن نظام اسلامی رقم زده شود، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود.

مشارکت گسترده موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در همایش هیئت‌های بازرسی انتخابات استان زنجان اظهار کرد: دشمن درصدد است با بیشترین هزینه نتیجه‌ای از انتخابات ایران بگیرد و به بخشی از خواسته‌های خود برسد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: باید دست‌اندرکاران انتخابات در این زمینه هوشیار باشند.

استاندار زنجان با اشاره به حساسیت‌های انتخابات در ایران تصریح کرد: مجریان انتخابات باید برای برگزاری انتخابات از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی برگزاری انتخابات سالم را از مطالبات مقام معظم رهبری از مجریان انتخابات دانست و گفت: بازرسی از حساس‌ترین بخش‌های انتخابات است و باید به این امر توجه ویژه شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه باید حماسه سیاسی مورد تاکید رهبری در شان نظام اسلامی رقم زده شود، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت مشارکت گسترده بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود، یادآور شد: فشار همه‌جانبه استکبار و صهیونیست‌ها برای مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات است.

استاندار زنجان تضعیف نظام اسلامی را از خواسته‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: انتخابات فرصت گرانقیمتی برای دشمنان است چرا که حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای فرصت مناسبی برای تضعیف نظام از سوی دشمنان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با نام‌نویسی افراد مورد حمایت استکبار در انتخابات همه نوع حمایت به سوی این افراد سرازیر می‌شود و در رسانه‌ها نیز به این موضوع اشاره شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف از طریق حمایت از برخی افراد جامعه اهداف دشمنان است، افزود: عدم تایید صلاحیت این افراد موجب عقب‌نشینی دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه به ویژه افرادی که دارای تریبون هستند باید برای مشارکت گسترده مردم تلاش کنند، افزود: وظیفه همه افراد جامعه حضور گسترده در انتخابات است.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری بیش از 30 انتخابات در نظام اسلامی تصریح کرد: انتخابات آزمون بزرگی برای ملت است که طی 34 سال گذشته مردم ایران سرافراز از این امتحان بیرون آمده‌اند.

وی حساسیت برگزاری انتخابات ایران را برای دشمنان داخلی و خارجی مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در چنین مقطعی از نظام اسلامی به برگزاری انتخابات پرشور اقدام کرد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای انتخابات ایران گفت: توطئه‌های دشمنان با حضور مردم خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات بلاهای بزرگی را از مردم و نظام رد کرده است، خاطرنشان کرد: در برخی موارد حساسیت دشمن موجب ایجاد ظرفیت‌های مطلوبی در نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام/73003/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول