اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در کرمان مطرح کرد

«مدیریت جهادی» راه‌حل مشکلات ‌کشور‌ است/ قالیباف 28 کارگروه تخصصی ‌تشکیل داد‌

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در استان کرمان گفت: راه حل مشکلات در عرصه داخلی و خارجی و بین‌المللی که اکنون ما درگیر آن هستیم، مدیریت جهادی و ایثارگری است.

«مدیریت جهادی» راه‌حل مشکلات ‌کشور‌ است/ قالیباف 28 کارگروه تخصصی ‌تشکیل داد‌

جمال بافرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: این انتخابات نسبت به ادوار گذشته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در داخل و خارج کشور بسیار تأثیرگذار است و تمام خبرگزاری‌های دنیا نیز با دقت اخبار آن را رصد می‌کنند، باید تلاش کنیم تا خروجی بسیار خوبی داشته باشد.

بافرانی تصریح کرد: ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد داریم، بنابراین حضور حداکثری و گسترده مردم فارغ از اینکه به کدام کاندیدا رأی می‌دهند و یا عضو چه حزب و جناحی هستند، ضروری و واجب است.

وی قالیباف را دارای یک چهره ملی دانست که مسئولیت‌های کشوری داشته است و ابراز داشت: وی طی هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشید و در عرصه جهاد فعالیت‌های خوبی داشت، بر همین اساس گفتمان خود را گفتمان و مدیریت جهادی اعلام کرده است.

بافرانی عنوان کرد: راه حل مشکلات در عرصه داخلی و خارجی و بین‌المللی که اکنون ما درگیر آن هستیم، مدیریت جهادی و ایثارگری بوده و پیشرفت ما در هوا و فضا، فرستادن ماهواره و ... ماحصل همین مدیریت است.

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در استان کرمان با تأکید بر اینکه با اخلاص و روحیه جهادی می‌توان، مشکلات را رفع و مدیریت جهان را عملیاتی کرد، گفت: پشتوانه و ضمانت قالیباف در مدیریت اجرایی کشور موقعیت شغلی وی در عرصه بین‌المللی است.

بافرانی با بیان اینکه تحریم‌ها 15 تا 20 درصد در تورم مؤثر است، بیان داشت: تحریم‌ها پیکانی بوده و جهشی نیست و بقیه تورم به دلیل بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت است که به ارزش‌های دینی ما نیز ضربه می‌زند.

وی با تأکید بر صداقت با مردم اذعان داشت: قالیباف 28 کارگروه تخصصی در زمینه موضوع‌های مختلف تشکیل داده و برای همه آنها به صورت جداگانه برنامه‌ ویژه‌ای طراحی کرده است.

بافرانی با بیان اینکه مردم باید با شناخت و آگاهی به رئیس جمهوری رأی دهند که کم حاشیه و بدون حاشیه، باسابقه، دارای روحیه جهادی و مؤمن باشد، خاطر نشان کرد: ما طی هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت و ایستادگی کردیم و اکنون نیز می‌توانیم، کشور را از چالش‌های کنونی در عرصه داخلی و خارجی نجات و به سوی پیشرفت سوق دهیم.

انتهای پیام/80006/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول