اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در منوجان:

ستادهای تبلیغاتی قالیباف مقبولیت خوبی در منطقه دارد

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در منوجان گفت: تشکیلات و تیم قالیباف منسجم هستند و ستادهای وی در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌‌ها فعال و از مقبولیت خوبی برخوردار است.

ستادهای تبلیغاتی قالیباف مقبولیت خوبی در منطقه دارد

عبدالرسول عزتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان انتخابات را از دیدگاه رهبری یک وظیفه شرعی دانست و اظهار داشت: هم‌اکنون ما در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، بنابراین مهم‌ترین امر در انتخابات حضور حداکثری و گسترده مردم است که در 24 خرداد ماه شاهد آن هستیم.

وی شعار دولت آینده قالیباف را «مدیریت جهادی» دانست و افزود: حماسه سیاسی با حضور مردم و حماسه اقتصادی از طرف دولت قالیباف محقق می‌شود.

عزتی استقبال مردم شهرستان منوجان از ستاد قالیباف را خوب توصیف و تصریح کرد: همه اقشار حمایت خود را از این کاندید ریاست جمهوری اعلام کردند، بنابراین همه باید در راستای اهداف تعالی کشور گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه قالیباف در شهرستان منوجان دو ستاد در بخش مرکزی و آسمینون شهر نودژ راه‌اندازی کرده است، ابراز داشت: در این شهرستان اصولگرایان از شرایط خوبی برخوردار هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان منوجان با بیان اینکه اصولگرایان با قالیباف اعلام همبستگی کردند، گفت: ملاک ما مسیر ولایت است و هر کس از این مسیر خارج شود از ما نیست.

عزتی با تأکید بر توجه به مردم بیان داشت: تشکیلات و تیم قالیباف منسجم هستند و ستادهای وی در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌‌ها فعال و از مقبولیت خوبی برخوردار است.

وی این مهم را نشانه انسجام و مدیریت دانست و اذعان داشت: امیدواریم که بتوانیم به هدف خود که اثبات اصولگرایی است برسیم و از اصول و ارزش‌های خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/80006/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول