اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در اصفهان:

رویکرد تبلیغاتی ستاد قالیباف برگزاری برنامه‌های چهره به چهره است‌

دبیر ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در اصفهان گفت: رویکرد تبلیغاتی ستاد همراهان قالیباف برگزاری برنامه‌های چهره به چهره است و با تشکیل جلساتی با اقشار مختلف به تحلیل برنامه‌های آقای قالیباف می‌پردازیم.

رویکرد تبلیغاتی ستاد قالیباف برگزاری برنامه‌های چهره به چهره است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران نحوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد مردمی همراهان محمدباقر قالیباف در تمام نقاط مختلف کشور از جمله اصفهان مجموعه‌های خودجوش مردمی هستند که با احساس وظیفه نسبت به شرایط کشور به تحلیل عملکرد کاندیداهای مختلف پرداخته و نسبت به اصلح بودن آقای قالیباف یقین پیدا کرده‌اند.

وی افزود: شالوده ستاد همراهان مردمی محمدباقر قالیباف را افراد فرهنگی، با سابقه مذهبی، دیدگاه سیاسی مشخص و شناسنامه‌دار تشکیل می‌دهد که دغدغه‌های انقلاب و کشور و توجه به مسایل فکری از ویژگی‌های آنهاست.

دبیر ستاد  محمد باقر قالیباف در اصفهان تاکید کرد: بنابراین در این گروه از افراد با سابقه انقلابی تا جوان‌تر جای گرفته‌اند که از دیدگاه آنها در مقطع کنونی کشور با در نظر گرفتن تمام شرایط حمایت از آقای قالیباف به عنوان نامزد اصلح ریاست‌جمهوری ضروری است.

وی ادامه داد: رویکردهای تبلیغاتی ستاد مردمی بیشتر بر اساس نشست‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی چهره به چهره است بدین شکل که جلساتی با اقشار مختلف مانند اساتید، دانشجویان، تشکل‌های فرهنگی برگزار می‌کنیم و با دعوت از شخصیت‌های خاص مانند روحانیون سیاست‌مداران اثرگذار و افرادی که دغدغه فکری، فرهنگی، سیاسی دارند به تحلیل برنامه‌های آقای قالیباف می‌پردازیم.

نحوی تصریح کرد: بخش دیگر تبلیغات ستاد همراهان ارائه موارد تبلیغاتی محتوایی مانند بروشور و پاسخ‌دهی به شبهات مطرح شده از طریق مطالعه است.

وی اضافه کرد: همچنین در محل ستاد آماده پاسخگویی به سئوالات افراد پیرامون برنامه‌ها، دیدگاه‌ها، اهداف آقای قالیباف و معرفی جامع وی هستیم.

دبیر ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در اصفهان در پاسخ به این سئوال که چقدر از پیشنهادها و انتقادات مردمی در برنامه‌های آینده آقای قالیباف استفاده می‌شود، تأکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که از زمان تشکیل ستاد مدنظر قرار داده‌ایم و آقای قالیباف و مشاوران وی نیز از آن استقبال کردند، تشکیل اتاق فکر است.

وی ادامه داد: بر این اساس تحلیل‌ها و انتقادها، پیشنهادها، نقاط قوت و ضعف ارائه شده توسط اعضای اتاق فکر و یا مردم عادی به شکل روزانه به ایشان انعکاس داده می‌شود تا در اصلاح تغییر و بهبود حرکت ایشان به کار گرفته شود.

نحوی تاکید کرد: از تمامی نخبگان و علاقه‌مندان به شرکت در انتخابات که نماد حماسه سیاسی در کشورمان است دعوت می‌کنیم در راستای عمل به رهنمود رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری پرشور انتخابات  عمل کنند، چرا که انتخابات پرشور ضمانت و اعتبار و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه ما آقای قالیباف کاندیدایی اصلح است که سابقه اجرایی قوی پشتوانه وی است، گفت: در وهله بعدی درخواست ما مردم و نخبگان این است که به مجموعه ما بپیوندند و با انتقادات و پیشنهاد‌های خود از لحاظ فکری به ما کمک کند.

انتهای پیام/63008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول