اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای هماهنگی ستاد قالیباف در اصفهان:

شخصیت قالیباف نیاز به تبلیغات ندارد/‌به عنوان چشم بیداری جامعه عمل می‌کند

عضو شورای هماهنگی ستاد قالیباف در اصفهان گفت: هدف اصلی ما تبلیغات برای یک کاندیدا نیست بلکه ستادهای مردمی قالیباف به عنوان چشم بیداری در جامعه عمل می‌کنند.

شخصیت قالیباف نیاز به تبلیغات ندارد/‌به عنوان چشم بیداری جامعه عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید ملتجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد همراهان مردمی قالیباف از 20 روز پیش  تشکیل شد، چرا که احساس ما این بود که در حوزه مباحث فکری، فرهنگی و تربیتی لازم است به آقای قالیباف کمک شود.

وی افزود: از دیدگاه ما در میان کاندیداهای موجود فردی که بیشترین سابقه را در حوزه مسائل فرهنگی دارد و می‌تواند نظرات کارشناسان حوزه فرهنگ را جامه عمل بپوشاند، آقای قالیباف است.

عضو شورای هماهنگی ستاد قالیباف در اصفهان با اشاره به اینکه این ستاد با درک ضرورت ایجاد خلق حماسه و برای نهادینه کردن تفکرات ارزشی و فرهنگی در اذهان عمومی در کنار معرفی و تبلیغ برای کاندیدا شکل گرفت، افزود: بر این مبنا اساتید دانشگاه و کارشناسان مسائل فرهنگی استان اصفهان که هر کدام دارای وجهه و  سابقه فرهنگی در پایتخت فرهنگی جهان اسلام هستند، گرد یکدیگر جمع شدند تا از ظرفیت‌های لازم بهره ببرند.

وی تاکید کرد: این افراد به دلیل سابقه فعالیت‌های فرهنگی و دلبستگی به نظام به عنوان چشم بیداری در جامعه عمل می‌کنند.

ملتجی تصریح کرد: این افراد با نگاه ویژه به مسائل مخالف به ویژه در حوزه فرهنگی نگاه و در موارد لازم حتی از کاندیدا انتقاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه این حمایت پس از انتخابات ریاست‌جمهوری نیز ادامه پیدا می‌کند، ادامه داد: ما اصولی داریم که آن را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم که مبانی دینی، معیارهای امام و رهبری و انقلاب اسلامی در این میزان جایگاه ویژه‌ای دارند.

عضو شورای هماهنگی ستاد قالیباف در اصفهان تاکید کرد: هرگاه کاندیداها به این معیارها نزدیک باشند، از آنها حمایت و اگر از این مبانی دور باشند، از آنها انتقاد می‌کنیم.

وی با اشاره به  اینکه دو ستاد عدالت و پیشرفت و همراهان مردمی قالیباف در مرکز استان‌ها و تهران فعال هستند، گفت: به طور معمول در نظام جمهوری اسلامی ایران کاندیداها به دلیل فعالیت در حوزه‌های مختلف هواداران و علاقه‌مندانی دارند که به شکل خودجوش فعالیت می‌کنند.

ملتجی با اشاره به اینکه هدف نهایی ستاد همراهان مردمی قالیباف تبلیغات صرف نیست، اضافه کرد: ستاد همراهان مردمی محمدباقر قالیباف تلاش می‌کند تا همراهان مردمی و افراد خودجوش را در حد امکان با یکدیگر همراه کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستیم که شخصیت آقای قالیباف نیاز به تبلیغات ندارد، تاکید کرد: ستاد در حوزه تبلیغات حساسیت ویژه‌ای دارد، به این معنا که اعتقاد داریم باید از تبلیغات اسراف‌گونه برای جلوگیری شود.

عضو شورای هماهنگی ستاد قالیباف در اصفهان تاکید کرد: از دیدگاه ما تبلیغات باید در حدی باشد که بتوانیم شخصیت آقای قالیباف را به جامعه بشناسانیم.

وی ادامه داد: کار دیگر ما در ستاد بحث خواص و تشکل‌های فرهنگی اصفهان است که با افراد مخالف ارتباط برقرار کرده و با تشکیل حلقه‌های گفت‌و‌گو راجع به شخصیت آقای قالیباف صحبت می‌کنیم.

ملتجی تصریح کرد: در نهایت نکات مطرح‌ شده در حلقه و انتقادات و پیشنهاد‌ها را به آقای قالیباف انتقال می‌دهیم تا از آنها به نحو احسن و در جایگاه خود بهره ببرد.

انتهای پیام/63008/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول