اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 110 ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی گفت: در سطح خراسان‌رضوی تعداد 110 ستاد، فعالیت‌های تبلیغاتی قالیباف را انجام می‌دهند که از این تعداد 90 ستاد در شهرستان‌ها و 20 ستاد در مشهد قرار دارد.

فعالیت 110 ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید اسماعیل مفیدی در نخستین نشست خبری ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی در محل دفتر جبهه عدالت و پیشرفت اظهار کرد: رنگ ستاد انتخاباتی قالیباف، بی‌رنگ و زلال است.

وی افزود: اگرچه رنگ می‌تواند نماد و سمبل یک گروه و جریان باشد، اما قالیباف اصراری بر این مسئله نداشته و زلالی و بی‌رنگی را رنگ انتخاباتی خود می‌داند.

مفیدی با بیان اینکه قالیباف نیاز به معرفی ندارد و چهره‌ای شاخص به‌شمار می‌رود، گفت: نخستین هدف ستاد انتخاباتی قالیباف ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات بوده و خوشبختانه شاهد استقبال مردمی از ستادهای وی هستیم.

برنامه دو ساله قالیباف برای ایجاد ثبات اقتصادی

وی از برنامه دو ساله قالیباف برای ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی یاد کرد و افزود: فعالیت اقتصادی برنامه می‌خواهد و قالیباف با ترسیم نقشه راه در فکر ثبات سیاست‌های پولی و مالی است و برای این کار بر اساس برنامه گام برمی‌دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی در پاسخ سوالی مبنی بر وضعیت قالیباف در نظرسنجی‌های فعلی تاکید کرد:  قالیباف اگر از بقیه کاندیداها جلوتر نباشد عقب‌تر هم نیست.

قالیباف پایبند به ائتلاف است/تغییر تصمیمات سیاسی به اقتضای زمان

مفیدی از پایبندی قالیباف به ائتلاف 1+2  خبر داد و افزود: وقتی ائتلاف تشکیل شد، کسی نمی‌دانست چه کسی تایید صلاحیت می‌شود؛ تشکیل ائتلاف قطعا درست بوده اما تصمیمات سیاسی به مقتضای زمان عوض می‌شود اما قالیباف بر اساس شاخص‌های کارآیی، مقبولیت و مشروعیت به ائتلاف پایبند است.

فعالیت 110 ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی

وی یادآور شد: در سطح خراسان‌رضوی تعداد 110 ستاد، فعالیت‌های تبلیغاتی قالیباف را انجام می‌دهند که از این تعداد 90 ستاد در شهرستان‌ها و 20 ستاد در مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/70023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول