اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان خبر داد

سفر قالیباف به تبریز برای ارائه برنامه‌ها و دیدگا‌ه‌های خود در اداره کشور

رئیس ستاد مردمی قالیباف در آذربایجان گفت: قالیباف در سفر خود به تبریز، به ارائه و معرفی برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و طرح‌های مدون خود در حوزه اداره کشور خواهد پرداخت.

سفر قالیباف به تبریز برای ارائه برنامه‌ها و دیدگا‌ه‌های خود در اداره کشور

جواد ششگلانی امروز در آستانه سفر محمدباقر قالیباف یکی از هشت کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با تأکید بر این که مردم غیور تبریز و آذربایجان همواره در برهه‌های مختلف تاریخ پیش‌قراول حرکت‌های بزرگ و ماندگار بوده‌اند خاطرنشان کرد: تبریز و مردم پیشتاز آن همواره تاریخ‌ساز و جریان‌ساز برهه‌ها و دوره‌های مختلف تاریخی ایران اسلامی بوده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، ضمن انتخاب اصلح‌ترین فرد برای تصدی پست ریاست جمهوری و نیز 21 عضو برگزیده خود برای چهارمین شورای اسلامی شهر علاوه بر ادای تکلیف ملی و میهنی، وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام را بار دیگر به اثبات خواهند رسانید.

رئیس ستاد دکتر قالیباف در آذربایجان خاطرنشان کرد: قالیباف در سفر خود به تبریز، ضمن دیدار و گفت‌وگو با طیف‌ها و قشرهای مختلف مردم به ارائه و معرفی برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و طرح‌های مدون خود در حوزه اداره کشور خواهد پرداخت و این سفر در راستای فعالیت‌های انتخاباتی این کاندیدای مردمی است.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های متعدد موجود بر سر راه کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی، حضور پرشور مردم در این انتخابات را زمینه‌ساز انتخاب دولتی کارآمد، با پشتوانه عظیم مردمی برای حل مشکلات و کاهش تحریم‌ها دانست و با تأکید بر نقش حرکت‌بخش تبریز و آذربایجان در شکل‌گیری عزم عمومی و شور انتخاباتی تصریح کرد: مردم تبریز در روزهای باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر، به عنوان موتور حرکتی کشور در خلق حماسه سیاسی و نیز آغازگر مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات ایفای نقش خواهند کرد.

ششگلانی بار دیگر با تأکید بر لزوم مشارکت و حضور پرشور و حداکثری مردم تبریز در انتخابات پیش‌رو، این سطح از مشارکت را زمینه‌ساز تحکیم نظام و شکست توطئه‌های دشمنان ارزیابی کرد.

وی برنامه‌های سفر یک روزه قالیباف به آذربایجان را حضور در گلزار شهدای وادی رحمت، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دیدار و سخنرانی در جمع مردم استان در سالن پورشریفی مجموعه ورزشی تختی تبریز و دیدار با اعضای اتاق بازرگانی صنعت و معدن تبریز اعلام کرد.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول