اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف:

قالیباف در بین نامزدها بی‌رقیب است

رئیس شورای هماهنگی ستاد حامیان مردمی دکتر محمدباقر قالیباف در بوشهر با بیان اینکه قالیباف پیروز انتخابات خواهد بود، گفت: قالیباف در بین این کاندیداها بی‌رقیب است و به یاری خداوند پیروز انتخابات خواهد بود.

قالیباف در بین نامزدها بی‌رقیب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس شورای هماهنگی ستاد حامیان مردمی دکتر محمدباقر قالیباف در بوشهر ظهر امروز در جمع اعضای ستاد قالیباف و حامیانش گفت: در استان بوشهر 150 روحانی در حال تبلیغ برای دکتر قالیباف هستند.

حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا اظهار داشت: این تبلیغات توسط روحانیون بیشتر در روستاها انجام می‌شود و تلاش داریم تبلیغات حضوری و چهره به چهره را بیشتر کنیم.

وی افزود: عملکرد قالیباف در مناظره نخست بسیار خوب بود و موجب شد بر آرای وی در استان بوشهر اضافه شود.

رئیس شورای هماهنگی ستاد حامیان مردمی دکتر محمدباقر قالیباف در بوشهر با بیان اینکه قالیباف پیروز انتخابات خواهد بود، گفت: قالیباف در بین این کاندیداها بی‌رقیب است و به یاری خداوند پیروز انتخابات خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در بوشهر نیز اظهار داشت: بدون شک انتخابات 24 خرداد یک حماسه در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود و جهان انگشت به دهان می‌شود.

الله کرم لیروای بیان کرد: پیروزی دکتر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری را یک روز پس از انتخابات در سینما شهید آوینی بوشهر جشن می‌گیریم.

وی بیان کرد: به این دلیل معتقدم قالیباف پیروز انتخابات است که ایشان در استان بوشهر به دلیل وجهه مشترکی که با مردم این استان دارد، رای بالایی خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در بوشهر با تشریح ویژگی‌های دکتر قالیباف خاطرنشان کرد: مقابله با استکبار، ظلم ستیزی و پشتکار از جمله ویژگی‌های دکتر قالیباف است.

عضو شورای راهبردی قالیباف نیز در این همایش گفت: در خرداد 90 مقام معظم رهبری فرمودند نسخه نجات‌بخش، رجوع به مکتب امام است و مکتب امام نیز به ما موقعیت راهبردی می‌دهد نه تاکتیکی یعنی ما مامور به وظیفه باشیم نه نتیجه.

علی مقدم افزود: امروز هر کاندیدا خود را وابسته به ارگان خاصی می‌کند، اما به اعتقاد ما کار برای مردم است و حتی در جنگ هم دیدیم زمانی که مردم خود اسلحه به دست گرفتند و وارد جنگ شدند، ما به پیروزی رسیدیم.

مقدم با بیان اینکه توان کشیدن بار اجرای قانون اساسی و انجام دادن کار کلان یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور است که رهبر بر آن تاکید داشتند، عنوان کرد: رئیس دولت فعلی گفته بود کار در شهرداری تهران برابر با گرداندن 8 وزارتخانه است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول