اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قالیباف:

روند فعلی مذاکرات هسته‌ای مورد قبول قالیباف نیست

مشاور قالیباف گفت: قالیباف روند کنونی مذاکرات هسته‌ای را قبول ندارد زیرا معتقد است آمریکا و دیگر کشورها با وقت تلف‌کردن و ایران را پشت میز نشاندن سعی دارند برای ایران اسلامی دشمن‌سازی کنند و این روند باید تغییر کند.

روند فعلی مذاکرات هسته‌ای مورد قبول قالیباف نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه پنج‌شنبه همایش انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گچساران با حضور جمعی از هواداران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این همایش که در محل حسینیه‌ بهبهانی‌های مقیم گچساران برگزار شد، امیرحسن یزدان‌نیا مشاور محمدباقر قالیباف طی سخنانی به تبیین دیدگاه و اهداف قالیباف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس افزون بر تقدیم 300 هزار شهید به انقلاب، شهدایی که با ایثار و از جان‌گذشتگی حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و این حماسه تا به امروز در حوزه‌های مختلف ادامه داشته و امروز برای تکمیل و ماندگاری به ما رسیده تا با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر تاریخ‌ساز شود.

آرای میلیونی یک رئیس جمهور از تک‌تک آرا به دست می‌آید

یزدان‌‌نیا با بیان این‌که برخی مدعی هستند که یک رأی تأثیری در روند و نتیجه انتخابات ندارد، تصریح کرد: این تفکر؛ تفکر درستی نیست زیرا تمامی افراد در انتخاب رئیس جمهور نقش دارند و آرای میلیونی یک رئیس جمهور ماحصل تمامی تک رأی‌های ملت ایران اسلامی است.

مشاور قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح خصوصیات کاری و اخلاقی قالیباف پرداخت و گفت: قالیباف در سن 35 سالگی موفق به دریافت مدرک بین‌المللی خلبانی از فرانسه شد که این موضوع نشان می‌دهد وی عزمی جدی در فراگیری و خدمت به جامعه دارد.

طرح پرسش و پاسخ به سئوالات حاضران در جلسه از دیگر قسمت‌های این همایش بود که مشاور قالیباف به این موضوع پرداخت.

وی در پاسخ به سئوال یکی از حاضران در جلسه مبنی بر راهکارهای محمدباقر قالیباف برای برون رفت وضعیت بیکاری جوانان شهرستانی که با تولید نفت نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد؛ چیست، یادآور شد: ایجاد یک بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های تحصیلی و فنی گام مهمی در راستای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های جوانان این شهرستان است.

عزت، مصلحت و حکمت عقیده قالیباف در زمینه سیاست خارجی است

یزدان‌نیا در پاسخ به سئوال دیگر یکی از حاضران مبنی بر این‌که شنیده می‌شود؛ قالیباف فردی انحصار طلب بوده و در مدیریت خود تنها از همشهری‌های خود استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: این حرف واقعا بی‌انصافی است زیرا در مدیریت 22 منطقه تهران یک فرد مشهدی وجود ندارد.

مشاور قالیباف در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر سیاست خارجی دولت قالیباف اظهار کرد: عزت، مصلحت و حکمت شعار و عقیده قالیباف در حوزه سیاست خارجی است.

یزدان‌نیا متذکر شد: سیاست خارجی قالیباف مبنی بر حفظ عزت، مصلحت نظام و مردم و حکمت به معنای پرداختن به اموراتی که تاکنون در زمینه سیاست خارجی صورت نگرفته است؛ می‌باشد.

هیچ کسی از رأی مقام معظم رهبری خبر ندارد

یزدان‌نیا در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که در برخی رسانه‌ها از جلیلی به عنوان کاندیدای مورد نظر نظام و رهبری نام برده‌می‌شود، یادآور شد: مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند که من یک رأی دارم و کسی نمی‌داند که در آن رأی نام چه کسی را می‌نویسم.

مشاور قالیباف ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند کسی باید رئیس جمهور شود که توانایی کشیدن بار اجرای کشور را داشته باشد و تأکید کرده‌اند که این کار کاری سخت است.

یزدان‌نیا در ادامه بیان داشت: عده‌ای قصد دارند با شایعه پراکنی، اختلاف‌افکنی، شانتاژ و شیطنت رسانه‌ای موج‌سواری کنند که مردم ما با بصیرت و آگاهی فریب این افراد را نخواهند خورد.

روند فعلی مذاکرات هسته‌ای مورد قبول قالیباف نیست

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر قالیباف در زمینه مذاکرات هسته‌ای گفت: قالیباف روند کنونی مذاکرات هسته‌ای را قبول ندارد زیرا معتقد است آمریکا و دیگر کشورها با وقت تلف‌کردن و ایران را پشت میز نشاندن سعی دارند برای ایران اسلامی دشمن‌سازی کنند و این روند باید تغییر کند.

یزدان‌نیا در پاسخ به اظهارت یک از حاضران که به صورت سئوال کتبی مطرح شده‌بود، تصریح کرد: قالیباف تکنوکرات نیست زیرا وی هیچ‌گونه اعتقادی به فدا شدن تعهد در برابر تخصص ندارد.

مشاور قالیباف تأکید کرد: ارادت و محبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام رهبری و کارآمدی از عقاید و اصول مدیریتی قالیباف است.

یزدان‌نیا در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر جامعتین در زمینه معرفی فرد اصلی ائتلاف گفت: جامعتین هنوز هیچ‌گونه اظهار نظری در این زمینه نداده است.

انتهای پیام/ 82014/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول