اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران در آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت و عدالت در گرو تلاش مردان عمل است/ قالیباف فردا میهمان آذری‌ها

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان‌شرقی گفت: مدیریت جهادی و پیشرفت و عدالت در گرو مردان عمل است.

پیشرفت و عدالت در گرو تلاش مردان عمل است/ قالیباف فردا میهمان آذری‌ها

علی غفوری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز  اظهار کرد: قالیباف مرد میدان اجرائیات در وضعیت کنونی است و بی‌شک خواهد توانست بنا به تجربیات گوناگون موفق، مدیریت جهادی و اجرایی کشور را در وضعیت کنونی به سامان رساند.

وی عزت و افتخار ایرانی را مهم‌ترین اصل برشمرد و ادامه داد: ما امروز بیش از هر چیزی باید به معیشت مردم فکر کنیم و این امکانپذیر نخواهد بود مگر اینکه عزم جهادی با هدف سربلندی ایران اسلامی مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به سفر قالیباف به تبریز گفت: آذربایجان سر ایران سربلند است و آنچه از برنامه‌های قالیباف برای تبریز و منطقه در نظر گرفته شده است بی‌شک سربلندی ایران را به ارمغان خواهد داشت.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در آذربایجان‌شرقی، برنامه‌های سفر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به این استان را تشریح کرد.

غفوری اظهار کرد: قالیباف در ساعت 7:30 یکشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله مدنی تبریز خواهد شد و از آنجا، برای دیدار با مردم آذربایجان‌غربی، عازم این استان خواهد شد.

وی در تشریح ادامه برنامه‌های قالیباف گفت: این کاندیدا در ساعت 15:45 در مسیر بازگشت به آذربایجان‌شرقی وارد شهر ایلخچی خواهد شد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان آذربایجان‌شرقی، زیارت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در ساعت 16:30 عصر روز 12 خرداد و دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در ساعت 17 را از دیگر برنامه‌های این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان برشمرد.

رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی دیدار مردمی و سخنرانی قالیباف در ساعت 17:50 در سالن پورشریفی مجموعه ورزشی تختی تبریز و دیدار با اعضای اتاق بازرگانی صنعت و معدن تبریز در محل اتاق بازرگانی استان را از برنامه‌های سفر دکتر قالیباف به استان آذربایجان‌شرقی برشمرد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول