اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت خبر داد

برطرف شدن مشکل آب شهر جیرفت

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: مشکل کمبود فشار آب در بسیاری از مناطق شهر جیرفت برطرف شده و تا پایان خرداد مابقی مناطق نیز رفع مشکل می‌شود.

برطرف شدن مشکل آب شهر جیرفت

احمد سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به رفع مشکل کمبود فشار آب شهرک‌های برق و فرهنگیان برای گذر از بحران اظهار داشت: با اصلاح خطوط شبکه توزیع میدان سپاه پاسداران فشار آب شهرک‌های برق و فرهنگیان که سال‌های متمادی به وسیله پمپ و اتصال مستقیم آن به شبکه تأمین می‌شد، رفع شده است.

وی افزود: علاوه بر انجام این مهم سهم هزینه‌های برق اهالی این شهرک‌ها به دلیل استفاده از پمپ‌های آب به شدت کاهش یافته است.

سنجری تصریح کرد: در یک اقدام سریع با کار کارشناسی دقیق مشکل تأمین آب مناطق 12 فروردین، کلرود سفلی و کهوروئیه که طی سال‌های زیادی از کمبود آب و بعضاً قطعی آن رنج می‌بردند، به حداقل ممکن رسیده است.

وی ابراز داشت: برای رفع کامل مشکل مذکور نیاز به تحویل چاه بحران به آب و فاضلاب شهری است که توسط فرمانداری مصوب شده و از طریق امور آب و فاضلاب شهرستان و آب منطقه‌ای استان کرمان در دست اقدام است.

سنجری عنوان کرد: همچنین کمبود فشار آب کوچه‌های خیبر 23 و روابط عمومی با تغییر در شیوه بهره‌برداری، فشارسنجی، تعدیل و تقویت فشار مناطق مجاور برطرف شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: محله موصوف نیز بیش از هفت سال با مشکل کاهش فشار و تأمین آب طبقه‌های دوم ساختمان‌ها مواجه بوده است که به همت کارشناسان و کارکنان این مجموعه رفع شده است.

سنجری با اشاره به اینکه اطلاعات تمام مناطق دارای مشکل استخراج شده و رفع آنها در دستور کار قرار گرفته و امیدوارم تا پایان خرداد ماه رفع شود، بیان داشت: پیگیری‌های لازم برای تأمین آب شهر و حفر چهار حلقه چاه نیز در دست اقدام است.

وی اذعان داشت: در صورت اختصاص اعتبار لازم علاوه بر تأمین آب نسبت به بازسازی شبکه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول