اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدرشهرستان نور:

بسیاری از خانواده‌ها از مواد مخدر صنعتی اطلاعی ندارند

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور گفت: بسیاری از خانواده‌ها آشنایی با مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی جدید و داروهای روان‌گردان را ندارند.

بسیاری از خانواده‌ها از مواد مخدر صنعتی اطلاعی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ابتدا از عدم حضور برخی مسئولان و روسای ادارات و اعزام نماینده در جلسه انتقاد کرد و اظهار داشت: نظر به اهمیت این جلسات که شخص فرماندار خود عهده‌دار برگزاری آن است الزاما باید رئیس اداره و شخص اول حضور پیدا کند.

فرماندار نور در ادامه بیان داشت: در جامعه ما دو نگاه در مورد مواد مخدر و فرد معتاد وجود دارد، نگاه اول نگاه درمانی است که اعتیاد را بیماری و فرد معتاد را بیمار معرفی می‌کند، نگاه دوم، نگاه انتظامی و امنیتی است که اعتیاد را جرم و معتاد را مجرم می‌شناسد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور تصریح کرد: هر دو این دیدگاه‌ها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن نجات معتاد است.

صمدیان یکی از وظایف اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری اعلام کرد و افزود: پیشگیری همیشه کم‌هزینه‌تر و آسان‌تر از درمان است.

وی یکی از کمیته‌های فعال در ستاد مبارزه با مواد مخدر را کمیته آموزش عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه آمارها نشان از افزایش مصرف مواد در جوانان و نوجوانان دارد و بسیاری از خانواده‌ها آشنایی با مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی جدید و داروهای روان‌گردان ندارند، این کمیته وظیفه و تکلیف اصلی دارد تا آموزش لازم را از راه‌های مختلف به خانواده‌ها ارائه کنند.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور تصریح کرد: به اذعان جامعه بین‌الملل، جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و همواره مورد تحسین آنان قرار گرفته و موید آن هم دادن بیش از 3 هزار و 700 شهید و 12 هزار جانباز در این مبارزه است.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول