اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 1394 صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 24 تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی اصفهان

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: تا پایان سال 1394 باید 24 تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی اصفهان راه‌اندازی شود که تاکنون هفت مورد از این تصفیه‌خانه‌ها در این شهرک‌ها راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 24 تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی اصفهان

جهانگیر رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به توسعه صفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی به عنوان  مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار این شرکت اظهار کرد: در حال حاضر چهار تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی استان در حال احداث است و عملیات اجرایی دو تصفیه‌خانه جدید دیگر نیز در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان امسال آغاز می‌شود.

وی به هدف از راه‌‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری از آلودگی محیط زیست، استهصال پساب تصفیه‌خانه‌ها و استفاده از آنها در فضای سبز شهرک‌های صنعتی و کاهش آلاینده‌های ناشی از فعالیت‌های صنعتی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این تصفیه‌خانه‌ها است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به تعداد تصفیه‌خانه‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: در حال حاضر هفت تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی وجود دارد که این تصفیه‌خانه‌ها طی دو سال گذشته در این شهرک‌ها راه‌اندازی شده‌اند.

وی با اشاره به تعداد شهرک‌های صنعتی موجود در سطح استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر 76 شهرک  صنعتی در استان صنعتی اصفهان وجود دارد و اصفهان رتبه نخست کشور را در بخش صنعت در سطح کشور دارد.

رئیسی با بیان اینکه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در واحد‌های صنعتی جزو برنامه‌های این شرکت است، تاکید کرد: با توجه به این موضوع تا پایان سال 1394 باید 24 تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی اصفهان راه‌اندازی شود که تاکنون هفت مورد از این تصفیه‌خانه‌ها در این شهرک‌ها راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این تصفیه‌خانه‌ها براساس برنامه است، افزود: البته راه‌اندازی این تصفیه‌خانه‌ها به بودجه‌های اختصاص یافته به این موضوع نیز بستگی دارد.

انتها پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول