اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رتبه اول آذربایجان شرقی در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی

معرفی یک‌هزار واحد تولیدی و صنعتی برای اخذ تسهیلات 19 هزار میلیارد ریالی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از معرفی یک‌هزار واحد تولیدی و صنعتی برای اخذ تسهیلات به میزان 19 هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی خبر داد.

معرفی یک‌هزار واحد تولیدی و صنعتی برای اخذ تسهیلات 19 هزار میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کسب رتبه اولی استان در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش صنعت و معدن خبر داد و گفت: بر اساس گزارش صندوق توسعه ملی، استان آذربایجان‌شرقی با معرفی نزدیک به یک‌هزار واحد تولیدی و صنعتی برای اخذ تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش به میزان 19 هزار میلیارد ریال رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان آذربایجان‌شرقی در حوزه صنعت و معدن نیز توانسته‌اند با جذب بیش از 20 درصد کل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سطح کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهند.

عظمایی با بیان اینکه در حال حاضر میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی بالغ بر یک‌هزار و 600 میلیارد ریال است، اظهار کرد: امید است در طی روزهای آتی شاهد افزایش این ارقام باشیم.

عظمایی خاطرنشان کرد: میزان بهره‌مندی آذربایجان‌شرقی از تسهیلات در سطح کشور قابل توجه بوده و این موفقیت در طول سال‌های اخیر برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول