اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک بزرگ صنعتی شیراز صورت گرفت

بازدید صنعتگران آذربایجان شرقی از ظرفیت‌های صنعتی فارس

صنعتگران شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی در قالب تور صنعتی از ظرفیت‌های موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کردند.

بازدید صنعتگران آذربایجان شرقی از ظرفیت‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در این تور صنعتی دو روزه که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، معاون صنایع کوچک و برخی از مدیران این شرکت و نیز 12 نفر از صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان برگزار شد، شرکت‌کنندگان از امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و نیز برخی واحدهای شاخص در این شهرک بازدید کرده و با صاحبان صنایع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازدید از واحدهای صنعتی شیراز دینا و دایتی از بزرگترین و مجهزترین واحدهای صنایع غذایی کشور، فاتح صنعت کیمیا بزرگترین سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، و نیز شرکت‌های پیشرورایانه 194 سازنده انواع کیت‌های الکترونیکی و تجهیزات رایانه‌ای و واحد صنعتی آریاافزار سازنده قطعات صنایع خودروسازی و شرکت جوانه پوش پارسه سازنده نایلون‌های عریض کشاورزی از برنامه‌های بازدید شرکت‌کنندگان در این تور صنعتی بود.

مدیر توسعه صنعتی و توسعه بنگاه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: برگزاری این تور صنعتی فرصت مناسبی برای بحث و تبادل نظر و ارتقای سطح همکاری بین صنایع دو استان بود.

سید محمود قیومی در حاشیه برگزاری این تور صنعتی افزود:‌ در این تور صنعتی علاوه بر حضور مدیرعامل و معاونان و برخی مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی، برخی از صنعتگران شاخص این استان که در انجمن‌ها و تشکل‌های صنعتی این استان عضویت دارند نیز حضور داشتند که این موضوع سبب شد برگزاری تور صنعتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی معرفی توانمندی‌های صنایع این استان و فراهم کردن زمینه ارتقای همکاری‌های فنی، اقتصادی و تجاری را از دیگر اهداف برپایی این تور صنعتی بیان کرد.

مدیر تور صنعتی و توسعه بنگاه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: این شرکت از برگزاری تورهای صنعتی برون‌استانی صنعتگران این استان نیز حمایت ویژه می‌کند.

شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بیش از 840 واحد صنعتی فعال از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 2448/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول