اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز صنعت و معدن

12 طرح صنعتی و معدنی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: همزمان با روز صنعت و معدن 12 طرح با سرمایه‌گذاری 280 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

12 طرح صنعتی و معدنی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، ناصر فخرموحدی با بیان اینکه اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد کشور در سایه تولید محقق می‌شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در خراسان‌رضوی ارزش این بخش در افکار عمومی و سرنوشت اقتصادی مردم به خوبی روشن شود.

وی خاطرنشان کرد: در دهه تولید ملی که از ابتدای تیر‌ماه آغاز شده و دهمین روز آن به عنوان روز ملی صنعت و معدن نامگذاری می‌شود، دیدار با مقامات عالی استان و برگزاری کنفرانس رسانه‌ای، تورهای صنعتی و معدنی و بازدید از بعضی واحدهای صنعتی و معدنی استان با رویکرد بررسی وضع موجود در نظر گرفته شده است.

فخرموحدی تصریح کرد: همچنین برگزاری میزگردهای علمی و تخصصی در این حوزه، اطلاع‌رسانی گسترده از فعالیت‌ها و برنامه‌های صنعت و معدن در رسانه‌های ملی و استانی از دیگر برنامه‌های متنوع این روز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تصریح کرد: همزمان با دهه فوق و بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، 12 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری 280 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در شهرهای مشهد، سرخس، تربت حیدریه، فریمان، نیشابور و جوین به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه اشتغال بیش از 350 نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: شمش فولاد، خوراک دام و طیور، باتری صنعتی، روغن خام، سیانور سدیم، چرم مصنوعی، فرآوری کائولن، انواع پوشاک، بتن آماده، بلوک دیواری سبک، کفپوش سیمانی، ابزار پزشکی و گوگرد بنتونیتی از جمله این محصولات و زمینه‌های کاری این واحدهای تولیدی خراسان‌رضوی هستند.

فخرموحدی یادآور شد: همزمان با مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن از برترین‌ها و پیشکسوتان این عرصه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/70001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول